Fastalavnsudklædning for voksne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

ulleby

HJJJJÆÆÆÆÆÆLLLLPPPPPPPP - vi skal til fastalavnsfest og er på helt bar bund hvad vi skal være

Syntes det kunne være lidt sjovt at være et par - så som fred og wilma, bonnie og clyde... MEN jeg er jo pænt gravid så det måtte da meget gerne indgå i rollen

Så de damer - kom frisk med jeres bud og jeg bukker, nejer og takker på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Vidunderligeunger

ulleby skriver:

HJJJJÆÆÆÆÆÆLLLLPPPPPPPP - vi skal til fastalavnsfest og er på helt bar bund hvad vi skal være

Syntes det kunne være lidt sjovt at være et par - så som fred og wilma, bonnie og clyde... MEN jeg er jo pænt gravid så det måtte da meget gerne indgå i rollen

jamen wilma kan da godr være gravid?? Det synes jeg da var en god ide og faktisk også det eneste jeg kan komme på

Anmeld

16. februar 2011

AnneBJ

Stemmer også for Fred og Wilma Mest fordi jeg engang var til udklædningsfest hvor et par var det - de var simpelthen så gennemført klædt ud. Manden havde ikke vildt meget egen-behåring på benene, så de havde limet garnstumper på hans ben, som mørke hår...

Anmeld

16. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Gøg og Gokke!!

Gokke har jo en stooor mave

Anmeld

16. februar 2011

Vivian67

Hvad med at vælge et af de kendte par der er gravide (eller lige har været) f.eks. Frederik og Mary, Caroline Flemming og Niclas Bendtner, Victoria og David Beckham, Anni Fønsby og Erik Damgaard.

Anmeld

17. februar 2011

ulleby

Tusind tak for alle jeres svar - vi er vist landet på bonde mand og kone (jeg skal selvfølgelig være mand)

Kom frem til at de andre "alm." par var for kedeligt for min mand - han kan jo altid kom i et habit sæt - skal forsøge mig efter festlighederne at fremlægge et billede

Anmeld

17. februar 2011

twinny

ulleby skriver:

Tusind tak for alle jeres svar - vi er vist landet på bonde mand og kone (jeg skal selvfølgelig være mand)

Kom frem til at de andre "alm." par var for kedeligt for min mand - han kan jo altid kom i et habit sæt - skal forsøge mig efter festlighederne at fremlægge et billede

hvor fint... Mange bondemænd har da også en god dunk....

Anmeld

17. februar 2011

Bom

Så skal du ha overalls på..

Ej mit bud ville ellers være at i skulle være Keld og Yvonne fra olsenbanden....

Anmeld

17. februar 2011

ulleby

Tulle Mus skriver:

Så skal du ha overalls på..

Ej mit bud ville ellers være at i skulle være Keld og Yvonne fra olsenbanden....

Jeps jeg skal så - har fundet et par gravid cowboy smækbukser - er du gal jeg kommer til at ligne en frækkert

Var på sne tur igår - måtte i hanstholm habitten min mands aflagte - altså større skal maven ikke blive nu ellers skal der ikke komme mere sne for den sidder noget til

Anmeld

17. februar 2011

morethanperfect

ulleby skriver:

Tyrolor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.