Går mig efterhånden ekstrem meget på nerverne... Han skulle i dag have vores datter hjem til dig på forlænget weekend, det hedder sig åbenbart i vores tilfælde at jeg både skal hente og anbringe
Men nok om det, da der er faldt en del sne(og stadig sneer) har min bil været ude for et mindre uheld og holder på værksted så havde ikke mulighed for at afleverer hende hos hendes far i dag, så det ender med at han forlanger benzinpenge for at komme og hente hende, siger så til ham at det ikke kan passe at han ikke kan hente hende en enkelt gang, og han tænder fuldstændig af på mig..
Efter en lille time banker det på min dør og går selvfølgelig ud og lukker op, derude står politiet så og fortæller mig at jeg er blevet anmeldt for at kidnappe min datter?!?!
Bliver fuldstændig rundt på gulvet og super ked af det så begynder at stortude og viser betjentene de sms'er der er kørt gennem mig og min eks. Ud fra dem konkluderer de så at der ikke er tale om kidnapning så de vælger at lukke sagen og kører igen..
Jeg skriver til eks om han kommer og henter trolden eller hvad der ligesom skal ske, han svarer at han kommer kl 18!
Kl. bliver 18.30 og han dukker ikke op så skriver til ham hvor han bliver af? Han svarer tilbage at han kommer straks..
Trolden er lige blevet hentet her kl 19, af hendes far der var så sød og pande mig en hovedet da jeg åbnede døren, bare fordi jeg var så dum og grim som jeg nu åbenbart er..
Bettepigen bliver rigtig ked af det og gemmer sig på sit værelse hvor hun nægter at komme ud fra før far er gået, hun vil ikke med ham hjem! - Han vader så ind i mit hjem og hiver fat i vores datter og løber ud af døren og ned i hans bil og kører. Jeg gør alt hvad jeg kan for at indhente dem, men når det ikke 
Nu er det så bare jeg tænker hva fanden gør jeg her fra??? - Politiet mener ikke at der er noget at gøre da han har ret til at have hende på forlænget weekend denne gang..
Er fuldstændig ødelagt og rundt på gulvet og aner ærlig talt ikke hvad jeg skal stille op med mig selv lige nu..
Havde lige brug for at komme ud med det hele da jeg slet ikke kan overskue noget lige nu
Beklager at det blev så langt og roddet, men hvis du er nået her til vil jeg bare sige tak fordi du læste med