ååårh nej! hvad tror i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. februar 2011

Anonym trådstarter

har for ca. halvanden måned siden fået oplagt en hormonspiral .. For et par dage siden stoppede jeg med at bløde men havde riiigtig mange mens smerter?? tænkte ikke videre over det.. efter mig og manden havde haft sex kom jeg igen til at tænke over denne smerte, og prøvede derfor at mærke efter om jeg kunne mærke spiralen.. men det kunne jeg ikke

har tænkt mig at ringe til lægen imorgen. Men ville alligevel bare lige skrive her, da der altid går lidt tid før man får en tid hos lægen.

hvad tror i dette betyder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Lady Marion <3

Kan man normalt mærke den selv ??

Anmeld

16. februar 2011

anjamichell@gmail.com

I enkelte tilfælde kan man mærke snoren selv... men ikk altid.. Det kan give mange smerter at have en spiral... jeg havde en jeg måtte få fjernet efter et halvt år  og 6 måneder efter fik jeg sat en ny op og der havde jeg ingen problemer

Så slap du bare helt af Det behøver ikk at betyde noget

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Muffi<3 skriver:

Kan man normalt mærke den selv ??

ja nogle kan ..

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Anjamichell skriver:

I enkelte tilfælde kan man mærke snoren selv... men ikk altid.. Det kan give mange smerter at have en spiral... jeg havde en jeg måtte få fjernet efter et halvt år  og 6 måneder efter fik jeg sat en ny op og der havde jeg ingen problemer

Så slap du bare helt af Det behøver ikk at betyde noget

jamen, altså jeg har da kunne mærke den?

men nu kan jeg ikke?

Anmeld

17. februar 2011

Muffinmus

Måske har du simpelthen tabt den. Ellers også er den derinde og så skal du til længe go se om den er inde og lave ravage i din krop eller ej. Uanset hvad så gå til lægen.

Anmeld

17. februar 2011

Ayoe´s mor

Jeg fik spiral i, i 2008 og det eneste jeg mærkede til den, var ind i mellem når min mand og jeg havde sex, ellers har jeg aldrig rigtig mmærket noget til den.

Så slå kold vand i blodet ven

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Ayoe´s mor skriver:

Jeg fik spiral i, i 2008 og det eneste jeg mærkede til den, var ind i mellem når min mand og jeg havde sex, ellers har jeg aldrig rigtig mmærket noget til den.

Så slå kold vand i blodet ven

hvordan kunne du mærke den imens i havde sex?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.