voksi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Mama3

hej piger

vil bare lige høre hvordan i vasker jeres voksiposer??

det er hvis noget med den ikke bare må vaskes sådan normalt ved 40grader eller er jeg helt forkert på den???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Pige2009

Filucca&Smilla skriver:

hej piger

det er hvis noget med den ikke bare må vaskes sådan normalt ved 40grader eller er jeg helt forkert på den???

Det kommer jo helt an på mærke og materiale. Jeg har en original Voksipose med uld og den vasker jeg på 40 grader. Derudover har jeg en Slee Bee fra Bilka og den vasker jeg på 60 grader

Anmeld

16. februar 2011

Mama3

Baagøe skriver:

Det kommer jo helt an på mærke og materiale. Jeg har en original Voksipose med uld og den vasker jeg på 40 grader. Derudover har jeg en Slee Bee fra Bilka og den vasker jeg på 60 grader

jeg har den originale voksi pose men ved ikke om den er i uld, måske er indersiden uld det er den med pingviner hvis det siger dig noget

tak for det hurtige svar

Anmeld

16. februar 2011

Pige2009

jeg har den originale voksi pose men ved ikke om den er i uld, måske er indersiden uld det er den med pingviner hvis det siger dig noget

tak for det hurtige svar

Det skulle meget gerne stå i brugsanvisningen sammen med vaskeanvisningen

Anmeld

16. februar 2011

Pige2009

tak for det hurtige svar

Velbekomme. Det skulle meget gerne stå i brugsanvisningen sammen med vaskeanvisningen

Anmeld

17. februar 2011

Mama3

Baagøe skriver:

Velbekomme. Det skulle meget gerne stå i brugsanvisningen sammen med vaskeanvisningen

pinligt der har jeg slet ikke kigget 

Anmeld

18. februar 2011

Pige2009

Filucca&Smilla skriver:

pinligt der har jeg slet ikke kigget 

Hi hi

Anmeld

18. februar 2011

sbs78

Filucca&Smilla skriver:

hej piger

Mener ikke at du må vaske den da den er af uld. Min søster købte en brugt, som var vasket og den var krympet meget og blevet meget hård. Måske den kan renses???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.