bidende smerter i underlivet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

mika.F

er der andre der har oplevet det, eller ved hva det kan være, de sidste par dage har jeg haft en bidene smerte i underlivet som nogle gange går over og bliver krampe agtigt, jeg er pt 13+2 henne.. det er der ikke hele tiden, men kommer nu oftere og oftere i løbet af dagen.. nogle gange gør det så ondt at jeg ikke kan holde mig oprejst...

nogen der har en ide til hva det kan være, og eventuelt gode råd til at lindre det?

på forhånd tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

afrobabies

mika.F skriver:

er der andre der har oplevet det, eller ved hva det kan være, de sidste par dage har jeg haft en bidene smerte i underlivet som nogle gange går over og bliver krampe agtigt, jeg er pt 13+2 henne.. det er der ikke hele tiden, men kommer nu oftere og oftere i løbet af dagen.. nogle gange gør det så ondt at jeg ikke kan holde mig oprejst...

nogen der har en ide til hva det kan være, og eventuelt gode råd til at lindre det?

på forhånd tak..

Ikke andet end at din livmoder jo selvfølgelig er ved at udvidde sig, hvilket godt kan give nogle jag i underlivet.....

Anmeld

16. februar 2011

mika.F

victoria2008 skriver:

Ikke andet end at din livmoder jo selvfølgelig er ved at udvidde sig, hvilket godt kan give nogle jag i underlivet.....

virkeig så slemt at man ik engang kan holde sig oprejst?   får så ondt at jeg faktisk får kvalme af smerten..

Anmeld

16. februar 2011

afrobabies

mika.F skriver:

virkeig så slemt at man ik engang kan holde sig oprejst?   får så ondt at jeg faktisk får kvalme af smerten..

Det kan desværre godt være noget ubehageligt, men jeg synes da at hvis det er helt ulideligt, såskal du kontakte lægen Jeg har stikkende smerter konstant, ligesom sidestik, bare hen over maven....

Anmeld

16. februar 2011

mika.F

victoria2008 skriver:

Det kan desværre godt være noget ubehageligt, men jeg synes da at hvis det er helt ulideligt, såskal du kontakte lægen Jeg har stikkende smerter konstant, ligesom sidestik, bare hen over maven....

ååh, ja ja, det må man jo så ta med..

tak for svaret!

Anmeld

16. februar 2011

afrobabies

mika.F skriver:

ååh, ja ja, det må man jo så ta med..

tak for svaret!

Jeg ved bare at der ikke kan gøres noget ved det jeg har, så jeg må bare bide smerterne i mig, men det har godt nok gjort at jeg ikke gider at være gravid mere, og jeg er kun 25+2 henne, så der er et stykke vej endnu

Anmeld

16. februar 2011

mika.F

victoria2008 skriver:

Jeg ved bare at der ikke kan gøres noget ved det jeg har, så jeg må bare bide smerterne i mig, men det har godt nok gjort at jeg ikke gider at være gravid mere, og jeg er kun 25+2 henne, så der er et stykke vej endnu

aaarj, øv, det lyder virkelig ærgeligt!   er nu os spændt på hva min krop siger til det når jeg når længere hen!!

Anmeld

16. februar 2011

iris-mor

Ved det heller ikke. Men da jeg var gravid anden gang fik jeg også smerter når jeg stod og gik, og det var ikke bækkenløsning, men noget der hed symfysen, tror jeg nok. Jeg gik til fys og trænede og så hjalp det med et mavebælte. Men mener nok jeg var noget længere henne.

En tur ved læge er nok en god ide

Anmeld

16. februar 2011

Lilac

Det hedder ligamentsmerter og er helt normalt - nogle mærker det mere end andre - hvis du synes det bliver for slemt, synes jeg da du skal tage det op med lægen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.