opdatering ang banaman89 søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

B&J

jeg lovede af holde jer opdateret her inde ang. annas søn

Hendes lille mus har en lunge der delvis klappet sammen så nu ligger han i en CPAP, hun skriver det ikke ser særlig behaligt ud og er rigtig ked af, og der er en masse ledninger der hjælper ham med af folde lungen ud igen og håber virkelig snart det lykkes lægerne så han kan få det godt, de må desværre også give ham sonde mand da han ikke vil spise eller drikke selv...

og her til aften har han lige fået taget flere blodprøver og der er stuge gang her kl 19, men sygeplejersken er stadig meget urolige ang. hans måde af trække vejret på han gør det nemlig alt for hurtigt...

KÆRE anna jeg håber virkelig snart din søn har det godt igen så i kan komme hjem og hygge om din dejlige familie de kærligste og varmeste tanker her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

fit_fys

for at den lille mus snart får det godt!!

Tine

Anmeld

16. februar 2011

SussieThyssen

Alle de bedste ønsker her fra.
Jeg vil tænde et lys for jer. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. februar 2011

Bom

B&J skriver:

jeg lovede af holde jer opdateret her inde ang. annas søn

Hendes lille mus har en lunge der delvis klappet sammen så nu ligger han i en CPAP, hun skriver det ikke ser særlig behaligt ud og er rigtig ked af, og der er en masse ledninger der hjælper ham med af folde lungen ud igen og håber virkelig snart det lykkes lægerne så han kan få det godt, de må desværre også give ham sonde mand da han ikke vil spise eller drikke selv...

og her til aften har han lige fået taget flere blodprøver og der er stuge gang her kl 19, men sygeplejersken er stadig meget urolige ang. hans måde af trække vejret på han gør det nemlig alt for hurtigt...

KÆRE anna jeg håber virkelig snart din søn har det godt igen så i kan komme hjem og hygge om din dejlige familie de kærligste og varmeste tanker her fra

Ej puha det har jeg slet ikke fået med...

Håber at den lille mand bliver hurtig frisk igen..

Anmeld

16. februar 2011

Koen.

han snart kommer oven på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.