Hjælp - Aderma cytelium

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.801 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

TbCp

Ja sorry, endnu engang om Livas skoldkopper...

Nu har jeg købt den spray fra Aderma, men synes ikke damen på apoteket virkede særlig sikker i de svar jeg fik på mine spørgsmål.

Kan jeg bruge det i håret/hovedbunden???

Og hvad med mellem benene?

Hun startede med at sige at det både kunne bruges i hovedbunden og mellem benene, men sagde så bagefter at det ikke måtte komme for tæt på slimhinderne....men er det ikke også mellem benene eller?

Og skal det kun sprayes på eller også smørres ud?

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Sara.

Min pige Lærke har også skoldkopper.... endda en på tungen :-(

Men jeg sprayer det i min hånd og så smører jeg det der det skal på.... har puttet lidt på nogle store mellem benene, men må indrømme jeg ikke har spurgt apoteket om det.

Håber godt nok snart bare det er slut.....

tjah men lillebror mon ikke han ender med at få det også.

God bedring.

Kram

Anmeld

19. februar 2011

Lone Jakobsen

jeg brugte det rigeligt i håret, men sprøjtede det på et stykke vat og duppede det i ble området.

Anmeld

19. februar 2011

TbCp

lærkes_mor skriver:

Min pige Lærke har også skoldkopper.... endda en på tungen :-(

Men jeg sprayer det i min hånd og så smører jeg det der det skal på.... har puttet lidt på nogle store mellem benene, men må indrømme jeg ikke har spurgt apoteket om det.

Håber godt nok snart bare det er slut.....

tjah men lillebror mon ikke han ender med at få det også.

God bedring.

Kram

Liva har dem også i munden sodavandsis har lindret godt der. Idag er hun uden feber, men de sidste dage har været forfærdelige! Jeg synes ikke cremen hjalp specielt godt, tilgengæld var kartoffelmel rigtig godt i bleområdet! Hvor længe har hun haft det? Vi er nu på dag 5.

Anmeld

19. februar 2011

Sara.

TbCp skriver:

Liva har dem også i munden sodavandsis har lindret godt der. Idag er hun uden feber, men de sidste dage har været forfærdelige! Jeg synes ikke cremen hjalp specielt godt, tilgengæld var kartoffelmel rigtig godt i bleområdet! Hvor længe har hun haft det? Vi er nu på dag 5.

Lærke gider ikke rigtig spise noget.... heller ikke is :-(

Vi opdagede dem torsdag morgen.... Hun har også feber nu og virker bare utilpas. Men klør ikke sådan særlig meget. Selvom hun har dem overalt!!!

Har læst et sted på nettet at det i værste tilfælde varer 1½ uge ca, så det tænker jeg på hele tiden... om ikke mange dage er det SLUT! og altid!!! i hvert fald på Lærke...

Anmeld

19. februar 2011

TbCp

lærkes_mor skriver:

Lærke gider ikke rigtig spise noget.... heller ikke is :-(

Vi opdagede dem torsdag morgen.... Hun har også feber nu og virker bare utilpas. Men klør ikke sådan særlig meget. Selvom hun har dem overalt!!!

Har læst et sted på nettet at det i værste tilfælde varer 1½ uge ca, så det tænker jeg på hele tiden... om ikke mange dage er det SLUT! og altid!!! i hvert fald på Lærke...

Torsdag og fredag nat var simpelthen skrækkelige her og man er bare så hjælpeløs når de klør. Håber i kommer forholdsvis nemt om det!

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

TbCp skriver:

Kartoffelmel er og bliver det bedste uanset hvad I så prøver
der er ganske enkelt intet der lindrer som det.
Jeg havde selv skoldkopper som 21 årig og fandt allerede dengang ud af, at det er toppen.

Så spar I bare alle jeres penge...kartoffelmel rules

God bedring til alle de små skoldkopper.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. februar 2011

TbCp

SussieThyssen skriver:

Jeg havde selv skoldkopper som 21 årig og fandt allerede dengang ud af, at det er toppen.

Kærligst
Sussie

Det var også hvad min mor sagde hun havde brugt til os som børn og ja det virker altså!

Anmeld

19. februar 2011

Sara.

TbCp skriver:

Torsdag og fredag nat var simpelthen skrækkelige her og man er bare så hjælpeløs når de klør. Håber i kommer forholdsvis nemt om det!

Tak for det... håber jeres snart er ovre!

Synes nu det er hårdt og synd nok for hende. Kan slet ikke forestille mig det hvis det begynder at klø helt vildt også.

Men hun virker bare så generelt dårlig... og har ondt i maven - hvilket jo er forståelig når hun intet spiser....

Anmeld

19. februar 2011

Sara.

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Det må jeg liiiiiiiiige huske!!! :-)

og tak :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.