intuition / 6. sans ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

LilleMuzen

Hej til alle herinde

Nu kan jeg ikke rigtig tøjle min nysgerrighed længere.. Har hørt rigtig mange sige at de kunne fornemme at de var gravide inden de overhoved fik et klart svar på det.. Altså ikke så meget på grund af symptomerne men snarere en 6. sans der fortalte dem det..

Tænkte derfor på om der er nogen af jer der har oplevet det? Altså at have en slags 6. sans der siger jer at nu er der altså noget der spirer?

Kram fra hende den lidt nysgerrige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

LilleMuzen

Slet ikke nogen herinde der har oplevet det?

Anmeld

16. februar 2011

Kief31

Jeg har fornemmet det begge gange Inden jeg tog testen og inden symptomer den første gang..

Anmeld

16. februar 2011

mor_sabina

Vi havde planlagt at vi ville forsøge at få et februar barn, men smed så spiralen lidt før i håb om at ramme februar. Da jeg så i februar fortæller mødregruppen om planen og siger at spiralen skal smides i marts, taler vi om at hvis jeg så bliver gravid i første hug så bliver det jo et julebarn. Så fortalte en af dem at hun kendte nogen der holdte halvårsfødselsdag og da hun fortalte om det vidste jeg at vi ville få et julebarn. Jeg fik fjernet spiralen d 23 marts, men min graviditet regnes fra d 20 marts, og Jullian kom til verdenen d 25 december. Så her står den på fremtidig halvårs fødselsdag

Anmeld

16. februar 2011

mika.F

det føler jeg selv at jeg har oplevet med den her graviditet...   normalt er min cyklus meget som vinden blæser, har sagtens kunne gå i flere måneder uden at få min menstration uden at være bekymret fordi jeg er vant til det..

men den her gang havde jeg kun gået 5 uger uden min blødning og noget sagde bare til mig at jeg skulle teste, og, tah-daaaah, D. 23. december stod jeg med en positiv test i hånden og vidste slet ikk hva jeg skulle gøre med mig selv, så endte med at tage ud til min mor og sidde der til kæresten havde fri...   

men jo, normalt ville jeg ikk ha testet bare pga den sjat uger uden blødning, men det vidste jeg bare jeg skulle den her gang!

herfra.. ^^

Anmeld

16. februar 2011

LilleMuzen

tillykke til jer begge

Utroligt at man sådan kan fornemme det på den måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.