generet af en anden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

LenaJohansen

må desværre forlade baby siden som jeg, men vender tilbage dog uden navn og diverse

har en der holder øje med alt jeg foretager mig.. Det er ret generende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

LenaJohansen

eller kan man blokere for en anden, så de ikk kan se ens profil, debat osv

Anmeld

16. februar 2011

wamse

LenaJohansen skriver:

Du kan jo som plusmedlem lave sådan at det kun er dine venner, der kan se dine oplysninger

Anmeld

16. februar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
LenaJohansen skriver:

Det kan man desværre ikke, men er personen en anden bruger? I så fald kan du jo anmelde personen til os i staff, så ser vi på sagen.

Ellers så velkommen tilbage 

Rosa - moderator på baby.dk

Anmeld

16. februar 2011

Stumpen

LenaJohansen skriver:

Som plus medlem kan du skjule alt på din profil, så vedkommende kan ikke gå ind på din profil og se hvilke debatter du har skrevet, men vedkommende kan jo finde dig ved at gennemgå debatterne...

Anmeld

16. februar 2011

LenaJohansen

Stumpen skriver:

Som plus medlem kan du skjule alt på din profil, så vedkommende kan ikke gå ind på din profil og se hvilke debatter du har skrevet, men vedkommende kan jo finde dig ved at gennemgå debatterne...

okay, kan være jeg ska til at skrive anonym ?

Anmeld

16. februar 2011

Leonora

Øv hvor er det trist at du bliver forfulgt herInde...det kan da ikke være rigtigt at du skal være anonym hele tiden....hmmm

Anmeld

16. februar 2011

An&Jo

puha.. Kram til dig..

Jeg ved præcis hvordan det er.. Jeg har selv været nødt til at forlade et andet site fordi jeg blev forfulgt, og holdt øje med.. Jeg blev holdt så meget øje med at personen var hvor jeg var hver gang jeg skulle noget og jeg havde skrevet det derinde.. Det er IKKE sjovt.. Derfor er jeg anonym herinde og der kommer ikke billeder af hverken mig eller min søn

Mvh mortilj

Anmeld

16. februar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Fy for den da...det må bestemt ikke være behageligt.

Jeg håber du får styr på det.
Men som Rosa og andre siger, så kan du som plusmedlem skrive helt som anomym, og sætte dine indstillinger, sådan at kun dine venenr kan se oplysninger om dig.
Mit indtryk er, at det virker godt for andre, og så dyrt er et medlemskab ikke på baby.dk.

Du kan jo lave en ny profil og fra starten melde dig til plusmedlemskab og så tage den derfra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. februar 2011

Pige2009

Håber du bliver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.