Vindueskigger :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.612 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

RiUL

Måtte bare lige ud med det her;

Vi bor på Amager, og lejlighederne på den anden side af gaden ligger ikke langt væk

Igår aftes lagde jeg mærke til en mand i vinduet overfor, han stod længe og bare gloede ud. Følte virkelig han kiggede ned i vores lejlighed, så trak gardinerne for.

Nu står han der igen, og han står virkelig og glor, ved ikke om det er ned i vores lejlighed. Men det er klamt, og føler virkelig han kigger på mig.

Ad, så hader jeg altså bare København, og vil tilbage til Falster, hvor naboerne ikke følger med i hvad man laver hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Sees

RiUL skriver:

Måtte bare lige ud med det her;

Vi bor på Amager, og lejlighederne på den anden side af gaden ligger ikke langt væk

Igår aftes lagde jeg mærke til en mand i vinduet overfor, han stod længe og bare gloede ud. Følte virkelig han kiggede ned i vores lejlighed, så trak gardinerne for.

Nu står han der igen, og han står virkelig og glor, ved ikke om det er ned i vores lejlighed. Men det er klamt, og føler virkelig han kigger på mig.

Ad, så hader jeg altså bare København, og vil tilbage til Falster, hvor naboerne ikke følger med i hvad man laver hehe

Ej, hvor ubehageligt!

Jeg håber da ikke det er dig han står og glor ned på 

Trækker han ikke en mine eller hva'?

Anmeld

16. februar 2011

Noneother

Jeg tror bare jeg havde smækket et skilt på vinduet med noget i retning af: Hvis du læser dette, bør du holde snotten for dig selv. Klammo type!

Se om ikke han så fanger budskabet.

Anmeld

16. februar 2011

Holbæktrunten

Noneother skriver:

Jeg tror bare jeg havde smækket et skilt på vinduet med noget i retning af: Hvis du læser dette, bør du holde snotten for dig selv. Klammo type!

Anmeld

16. februar 2011

blomst84

Prøv at vinke til ham har selv boet i tætte lejligheder og når folk gloede vinkede jeg så meget til dem at de blev flove

Anmeld

16. februar 2011

Kamulla

øv... vi har selv haft lurer på en del år da jeg boede hjemme... men det var en mand der stod direkte og gloede ind af vinduet i mørket.. han blev fanget på overvågning 2 dage efter jeg havde set hans kolde blik ude foran mit vindue mens jeg var ved at tage tøj på... så han er politi anmeldt...

men da vi boede på amager var der en i rækkehuset overfor som stirrede ind af mit soveværelses vindue.. vi havde stønner på telefonen og også en der kiggede in af vores stue vindue 

det ikke sjovt og for mig meget hårdt

Anmeld

16. februar 2011

RiUL

Sees. skriver:

Ej, hvor ubehageligt!

Jeg håber da ikke det er dig han står og glor ned på 

Trækker han ikke en mine eller hva'?

Jeg tror han kigger lidt ind hos alle her på gaden, jeg kan ikke se hans ansigt, men jeg kan se hvordan har står og strækker hals i forskellige retninger. Og han stod der jo også igår. 

Jeg trak bare gardinerne for

Anmeld

16. februar 2011

RiUL

Noneother skriver:

Haha Vi har haft "kontakt" med en anden klammo der stod og fulgte godt med i en gang hygge i stuen :p Der tændte min kæreste fuldstændigt af, og gik over og ringede på hans dørtelefon. 

Anmeld

16. februar 2011

RiUL

Sallisørøver skriver:

øv... vi har selv haft lurer på en del år da jeg boede hjemme... men det var en mand der stod direkte og gloede ind af vinduet i mørket.. han blev fanget på overvågning 2 dage efter jeg havde set hans kolde blik ude foran mit vindue mens jeg var ved at tage tøj på... så han er politi anmeldt...

men da vi boede på amager var der en i rækkehuset overfor som stirrede ind af mit soveværelses vindue.. vi havde stønner på telefonen og også en der kiggede in af vores stue vindue 

det ikke sjovt og for mig meget hårdt

Puha, det må være ubehageligt  

Godt at han blev politi anmeldt !

Anmeld

16. februar 2011

RiUL

blomst84 skriver:

Prøv at vinke til ham har selv boet i tætte lejligheder og når folk gloede vinkede jeg så meget til dem at de blev flove

Haha, ja hvor sjovt Det tør jeg bare ikke, for så føler jeg at jeg selv står og kigger ligeså meget som ham Selvom jeg ikke gør det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.