De unge mødre på NUTV?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Darling<3

victoria2008 skriver:

Måske du så skal prøve noget andet.... Mange bruger firefox, men jeg bruger ikke nutv skal det lige siges..

Må få min mand til det når han kommer hjem, vil ikke begynde at rode rundt med computeren:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

afrobabies

Honnie's Wife:) skriver:

Må få min mand til det når han kommer hjem, vil ikke begynde at rode rundt med computeren:/

Synes godt at jeg kan høre på dig at du ikke er helt sikker i din sag Men som sagt, jeg ved ikke om det er det der er galt, jeg ved bare nogle gange at det kan hjælpe

Anmeld

16. februar 2011

Darling<3

victoria2008 skriver:

Synes godt at jeg kan høre på dig at du ikke er helt sikker i din sag Men som sagt, jeg ved ikke om det er det der er galt, jeg ved bare nogle gange at det kan hjælpe

Har prøvet 2 gange, explorer og chroom, begge hakker

Anmeld

16. februar 2011

Marie1

Hejsa.

Jeg har samme problem og i starten gjorde jeg som dig - startede forfra. Men nu har jeg fundet ud af at jeg bare skal vente lidt, så går den igang af sig selv (efter max 1 minut). Har du prøvet det?

Anmeld

17. februar 2011

Darling<3

Marie1 skriver:

Hejsa.

Jeg har samme problem og i starten gjorde jeg som dig - startede forfra. Men nu har jeg fundet ud af at jeg bare skal vente lidt, så går den igang af sig selv (efter max 1 minut). Har du prøvet det?

Jeg har ventet i op til 20 min Virker ikke

Anmeld

17. februar 2011

L.J.L

Honnie's Wife:) skriver:

Hejsa..

Gentagende gange, har jeg selv lidt over et halvt afsnit inde på nutv, men så går det i hak, og jeg må starte forfra.. Har ikke set et afsnit færdig endnu, men må starte på ny ca 5-6 gange.

Er der andre der har samme problem??

Og er der noget jeg kan gøre, for at lave om på det??

Kram

havde nøjagtig samme problem som dig, det var til at blive sindsyg af! Jeg endte med at skrive til Nutv og fik mine penge retur, jeg fik det aldrig til at virke.

Tror det har noget med hastigheden på din pc at gøre.

Anmeld

17. februar 2011

Darling<3

linselouise skriver:

havde nøjagtig samme problem som dig, det var til at blive sindsyg af! Jeg endte med at skrive til Nutv og fik mine penge retur, jeg fik det aldrig til at virke.

Tror det har noget med hastigheden på din pc at gøre.

Jeg har en ny computer som vidst nok kører med 21 -noget- i sekundet Hihi.. Men fik lavet en opdatering igår, vil ind og tjekke om det virker, mangler jo kun 4 min af afsnit 300

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.