valg af tv pakke og internet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

mth1987

da vi efterhånden har fået nok af at diskutere (når man ellers kan komme igennem) med tdc vil vi MEGET gerne finde noget andet. vi har før haft canal digital.

men jeg ville høre hvad i har og vil anbefale.

lige nu har vi tv og internet hos tdc i samlet pakke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

afrobabies

mth1987 skriver:

da vi efterhånden har fået nok af at diskutere (når man ellers kan komme igennem) med tdc vil vi MEGET gerne finde noget andet. vi har før haft canal digital.

Jeg har yousee kabeltv+internet, da vi har grundpakken der igennem boligselskabet, jeg synes heller ikke at der er problemer med det. Hvad er jeres problem med TDC?

Anmeld

16. februar 2011

Chelle92

mth1987 skriver:

Kæresten og jeg har internet, TV og hjemme tlf. hos telia og det er vi rigtig glade for

Anmeld

16. februar 2011

mth1987

victoria2008 skriver:

Jeg har yousee kabeltv+internet, da vi har grundpakken der igennem boligselskabet, jeg synes heller ikke at der er problemer med det. Hvad er jeres problem med TDC?

De har lovet os en masse ting de ikk har overholdt og det tager 100 år at komme igennem til dem. Vi var lovet 20 mbit men har stadig kun 10 og vi ville ikk ja Tlf abb hvor vi ringer gratis for 80 kr./md og nu duer den slet ikke. Det bare lidt af det og nu det bare slut. Hvis jeg kan finde noget bedre altså. Bare så træls de skider sådan på deres kunder!!

Anmeld

16. februar 2011

afrobabies

mth1987 skriver:

De har lovet os en masse ting de ikk har overholdt og det tager 100 år at komme igennem til dem. Vi var lovet 20 mbit men har stadig kun 10 og vi ville ikk ja Tlf abb hvor vi ringer gratis for 80 kr./md og nu duer den slet ikke. Det bare lidt af det og nu det bare slut. Hvis jeg kan finde noget bedre altså. Bare så træls de skider sådan på deres kunder!!

Ja, det lyder godt nok også irriterende, jeg har bare et helt andet billede af Yousee/TDC, Jeg synes at det er det der virker, og jeg har ikke haft problemer med at få hjælp, hvis der var noget galt. Jeg synes også bare at det er rart at have bredbånd over kabeltv, det virker godt for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.