Endelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Sabrina2014

ENDELIG er der lidt lys for enden af tunnelen. :-) Vi har i dag fået godkendt vores lån til indskud, og lige pt sidder vi jo 2 mennesker i en lille ungdomsbolig, hvor ALT plads er taget, vi har ingen ovn, og det er bare noget værre bæ på 28kvm.

NU har vi en 58kvm 2 værelses, med normalt køkken og komfur og det hele, som er VORES om 14 dage!! Jeg GLÆDER mig til at flytte, det bliver skønt!

Når alt er kommet på plads i den nye lejlighed osv, kommer der selvfølgelig nogle billeder af det.

Et spørgsmål dog.... Vi skal ud og købe enten en ny sofa, eller et spisebord, men vi er I tvivl om hvilken vi skal gå med! Vi har kun et meget grimt lille billigt spisebord til 4 per. og de har et lækkert sort et i bilka, med 6 stole, til kun 3000 eller 4000, hvilket også er beløbet på den chaiselong sofa vi har set. Vi har allerede en dyr lædersofa, men kun en 3 personers.. Men jeg har så tænkt på, bare at købe en lille puf af læder hvis man kan det, og selv gøre den til en ''chaiselong''...

Hvad ville I vælge tøser ? Spisebordssæt eller sofa ?

Knus

Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Dinna88

Tillykke! Det lyder da bare lækkert.

Hvad med at se om du kan købe tingene brugt, så kan du måske få begge dele? Eller få den ene ting, spare lidt sammen og købe den anden om lige tid?

Meen, som du stiller det op så havde nok valgt den løsning du selv skriver - nyt spisebord og så lidt kreativitet med sofaen  I kan evt. købe en lidt billigere lænestol? De er OFTE til salg brugt, hamrende billigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.