Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hjælp...!
jeg skal bruge simkortnr og aner ikk hvordan jeg får det ud.
jeg kan ikk finde kontrakten eller æsken til tlf. da vi er flyttet og ikk fået pakket helt ud endnu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mth1987 skriver: hjælp...! jeg skal bruge simkortnr og aner ikk hvordan jeg får det ud. jeg kan ikk finde kontrakten eller æsken til tlf. da vi er flyttet og ikk fået pakket helt ud endnu
tag en papirclips og fold den ud og stik ned i det lille hul... eller en knappenål
du skal brude den lille sølv ting der fulgte med ved køb..?! men mon ikke du har gemt den i æsken.. det lagde jeg min..
bøgelund1 skriver: du skal brude den lille sølv ting der fulgte med ved køb..?! men mon ikke du har gemt den i æsken.. det lagde jeg min..
er ret sikker på der ikk var sådanne noget med. men problemet er jeg ikk kan finde æsken lige pt.
mth1987 skriver: er ret sikker på der ikk var sådanne noget med. men problemet er jeg ikk kan finde æsken lige pt.
den er lille bitte og ret flad...
men en nål eller en papirklips gør det lige så godt
Ni-ko-li-ne skriver: den er lille bitte og ret flad... men en nål eller en papirklips gør det lige så godt
super tak skal du ha. jeg prøver. er jo bare nervøs for at ødelægge noget
mth1987 skriver: super tak skal du ha. jeg prøver. er jo bare nervøs for at ødelægge noget
det skal bare passe ned i det lille bitte hul og så skal du skubbe lidt til, så popper kortet op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128