Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
simonenielsen skriver: og hvordan regner jeg så ud hvornår jeg får min mens næste gang? er det så bare de 28 dage i cyklus og så trække 14 dage fra?
og hvordan regner jeg så ud hvornår jeg får min mens næste gang? er det så bare de 28 dage i cyklus og så trække 14 dage fra?
Det kommer jo an på hvor lang din cyklus er - den starter fra din mens 1. dag og til næste mens 1. dag. Det er ikke altid 28 dage!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
simonenielsen skriver: Hvad viser testen så? den viser vel bare nogle strejer? hvordan aflæser man sådan en
Hvad viser testen så? den viser vel bare nogle strejer?
hvordan aflæser man sådan en
Har en veninde der gjorde det.
Prøv køb sådan en æggeløsning test, så finder du ud af det.. Ved bare hun syns det var nemt : )
Snefnug26 skriver: Det kommer jo an på hvor lang din cyklus er - den starter fra din mens 1. dag og til næste mens 1. dag. Det er ikke altid 28 dage!
min ligger normalt på de 28
simonenielsen skriver: hvordan kan jeg regne det ud . f.eks fik jeg min sidste mens start 10 febuar og slut idag . hvordan ved jeg så når jeg har ægløsning
hvordan kan jeg regne det ud . f.eks fik jeg min sidste mens
start 10 febuar og slut idag .
hvordan ved jeg så når jeg har ægløsning
Tæl dagene fra din mens starter, til den næste starter, så er din ægløsning i 2-5 dage lige der imellem
simonenielsen skriver: min ligger normalt på de 28
så har du ÆL ca. d. 24.2 +-
Snefnug26 skriver: så har du ÆL ca. d. 24.2 +-
kan man godt tage en ægløsningstest selv om man er på p-piller?
simonenielsen skriver: kan man godt tage en ægløsningstest selv om man er på p-piller?
jamen hvis du er på p-piller har du jo ikke ægløsning!
Snefnug26 skriver: jamen hvis du er på p-piller har du jo ikke ægløsning!
nej, det var også forkert skrevet .
hvor længe skal man stoppe med p-piller inden man gerne vil prøve og blive gravide , vi snakker omkring sommerferien?
simonenielsen skriver: nej, det var også forkert skrevet . hvor længe skal man stoppe med p-piller inden man gerne vil prøve og blive gravide , vi snakker omkring sommerferien?
Det er forskelligt fra kvinde til kvinde, hvornår kroppen har fundet sin normale cyklus efter p-piller.. men normalt siger man, at det kan tage op til 1 år.
Snefnug26 skriver: Det er forskelligt fra kvinde til kvinde, hvornår kroppen har fundet sin normale cyklus efter p-piller.. men normalt siger man, at det kan tage op til 1 år.
også kun vis man har været på p-piller i max 4 månedeR?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128