Piiiiiinligt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Swerg

Lillemanden og jeg er alene hjemme hele dagen, da kæresten er på overarbejde.. Elias ligger og sover inde i vores seng og jeg sidder i sofaen og nørder baby.dk ..

Jeg sidder så og spiser karamellerne fra Quality street og har vel en 3 smeltede karameller oppe i ganen, da min telefon lige pludselig ringer (vigtigt opkald) .. Og så er jeg jo selvfølgelig så dum at ta min telefon uden at tænke på de 3 karameller som sidder fast i ganen og vrøvler HEL vildt i telefonen.. Det resultere så i at jeg må ligge på, løbe ud i køkkenet, gribe en gaffel og få de karameller ud af ganen og skynde mig at ringe tilbage ! Jeg må så sige at der var dårlig forbindelse i stedet for at lyde som et madsvin.. ha ha ha .. Jeg grinte lidt af mig selv derefter. Hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Manakauapo

Hahahaha.. Kan lige se det for mig!

Anmeld

16. februar 2011

mor_sabina

HAHAHAHAHA...

Anmeld

16. februar 2011

FamilenStorm

Elias<3 skriver:

Lillemanden og jeg er alene hjemme hele dagen, da kæresten er på overarbejde.. Elias ligger og sover inde i vores seng og jeg sidder i sofaen og nørder baby.dk ..

Jeg sidder så og spiser karamellerne fra Quality street og har vel en 3 smeltede karameller oppe i ganen, da min telefon lige pludselig ringer (vigtigt opkald) .. Og så er jeg jo selvfølgelig så dum at ta min telefon uden at tænke på de 3 karameller som sidder fast i ganen og vrøvler HEL vildt i telefonen.. Det resultere så i at jeg må ligge på, løbe ud i køkkenet, gribe en gaffel og få de karameller ud af ganen og skynde mig at ringe tilbage ! Jeg må så sige at der var dårlig forbindelse i stedet for at lyde som et madsvin.. ha ha ha .. Jeg grinte lidt af mig selv derefter. Hihi

Haha hvor godt... Kunne snilt have gjort det samme

Anmeld

16. februar 2011

Swerg

Heidibh skriver:

Haha hvor godt... Kunne snilt have gjort det samme

Haha ! Så sidder man altså virkelig i sin egen verden

Anmeld

16. februar 2011

lisesp83

kunne lige forestille mig det..

Anmeld

16. februar 2011

Laulund87

Hahaha!

Anmeld

16. februar 2011

FamilenStorm

Elias<3 skriver:

Haha ! Så sidder man altså virkelig i sin egen verden

Det hedder vel ikke ammehjerne for sjov ;-) Hehe..

Anmeld

16. februar 2011

Swerg

Heidibh skriver:

Det hedder vel ikke ammehjerne for sjov ;-) Hehe..

Jeg ammer ikke engang

Anmeld

16. februar 2011

FamilenStorm

Elias<3 skriver:

Jeg ammer ikke engang

Så kalder vi det bare for babyhjerne ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.