Siden hvornår er det blevet godt for dyr at de får toast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Fru'Rugaard

Kaniner "skal" faktisk have brød (tørt brød) - Det sliber deres tænder ned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

JessiMus skriver:

Hey piger.. 

Nu sidder jeg her med trunten og ser lidt af de unge mødre.. ADVARELSE.. Det er de nye afsnit.. 

Der er en ung pige der skal til at fodre sine dyr, og siden hvornår er det blevet godt for en kanin at de får toast brød.. Så vildt jeg ved burde en kanin får grøn, dvs gulerødder, salat, jaaah hvad der hedder til.. 

Og hvordan fanden kan mane leve i sådan et rod som de bor i  jeg sys det er disiderts klamt at den lille ny skal bo i børneværelset hvor katte pisser og skider.. Og der ligger lort over alt.. 

Nåårh men back til emntet ? 

Andre end mig der ikke ved at det åbenbart er blevet godt for dyr at de får brød.. ?

der kom fluerne

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

JessiMus skriver:

Hey piger.. 

Nu sidder jeg her med trunten og ser lidt af de unge mødre.. ADVARELSE.. Det er de nye afsnit.. 

Der er en ung pige der skal til at fodre sine dyr, og siden hvornår er det blevet godt for en kanin at de får toast brød.. Så vildt jeg ved burde en kanin får grøn, dvs gulerødder, salat, jaaah hvad der hedder til.. 

Og hvordan fanden kan mane leve i sådan et rod som de bor i  jeg sys det er disiderts klamt at den lille ny skal bo i børneværelset hvor katte pisser og skider.. Og der ligger lort over alt.. 

Nåårh men back til emntet ? 

Andre end mig der ikke ved at det åbenbart er blevet godt for dyr at de får brød.. ?

Tja...det er jo det deres børn får,..som også burde få grønt...

Anmeld

16. februar 2011

Miia90

Min kanin for blandet foder, grønt/frugt og rugbrød med kerner i.

Han ELSKER rugbrød, banan tvebakker/brød der knaser, men alt med måde selvføgelig 

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Eva. skriver:

Tja...det er jo det deres børn får,..som også burde få grønt...

de har ingen børn endnu

Anmeld

16. februar 2011

Baby_girl2011

Ni-ko-li-ne skriver:

der kom fluerne

det er såååå ulækkert.

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

Ni-ko-li-ne skriver:

de har ingen børn endnu

Nu tænkte jeg sådan overordnet kost tema i de programmer jeg har set...

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Eva. skriver:

Nu tænkte jeg sådan overordnet kost tema i de programmer jeg har set...

slik, færdig mad, cola og mere slik.... og smøger

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

Ni-ko-li-ne skriver:

slik, færdig mad, cola og mere slik.... og smøger

Og SÅ kører det...

Anmeld

16. februar 2011

Bare mig..

JessiMus skriver:

Jeg håber personligt at de får styr på det, ellers vil jeg gerne være den første til råbe for.. For ingen børn er tjent med at bo i et hjem hvor der er katte puhhaa på gulvet.. Og hunde høhø i ude gården.. Og fluer i køkkent ( som burde lukkes) for det er disiderts klamt.

Jeg giver dig helt ret.. Det er ingen, voksne som børn, tjent med!!! Det er virkeligt klamt. - Jeg så lige afsnittet.. - Ikke for idag, men de to næste afsnit.. - Og JA, det er vild klamt!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.