lige et par spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

piap

Hej skønne quinder

Jeg vil overraske min kæreste i næste uge med en fondant kage og for at jeg ikke helt skal få stress vil jeg bagekage nu her i weekenden,og nu kommer mit spørgsmål så... kan jeg pynte kage med fondant og så komme den i fryseren og så tage den op den dag den skal bruges uden den tager skade?

med kage hilsen

Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

piap

slet igen

Anmeld

17. februar 2011

twinboys

piap skriver:

Hej skønne quinder

Jeg vil overraske min kæreste i næste uge med en fondant kage og for at jeg ikke helt skal få stress vil jeg bagekage nu her i weekenden,og nu kommer mit spørgsmål så... kan jeg pynte kage med fondant og så komme den i fryseren og så tage den op den dag den skal bruges uden den tager skade?

med kage hilsen

Pia

Nej det kan du ike for så smelter det...

Anmeld

17. februar 2011

Tystys14

Da jeg lavede en fondant kage, og puttede den i fryser skete der intet ved det  kun at selve kagen blev lidt vandet da den tøede op desværre, men fondanten havde det fint. Nu ved jeg ikke hvordan du laver din fondant? for har hørt man åbenbart kan lave den på mange måder, jeg laver den af skumfiduser og flormelis, men man kan vist også gøre det med smør og flormelis, og ved ikke om der er forskel på hvordan det reagere i fryser.  

Anmeld

17. februar 2011

Manakauapo

Kan du sagtens. Vil bare anbefale dig at tø den op i en papkasse inde i køleskabet. Så tager kassen al fugten.

Anmeld

18. februar 2011

Dot D

Det kan sagtens lade sig gøre Bare du lader den tø langsomt op i køleskabet, så går det fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.