Er jeg gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. februar 2011

Ayoe´s mor

Hejsa.

Jeg havde æl i perioden fra d. 1.feb til d. 8.feb, og mens skulle komme på fredag d. 18.feb. Min mand og jeg var i seng sammen d. 1 feb og d.3. feb og 2 gange d. 8 feb.

Siden d.9 feb, har jeg haft mens ligende smerter i underlivet, samt smerter i lænden og lidt brystspændinger, men de kommer og går.

Jeg tog en g-test i går, men den viste negativ. Er det fortidligt at teste?

Hvad tror i, er jeg gravid?

Posetive tanker herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Ellim

Kan det måske være at du først har ÆL NU? Jeg har nemlig sen æl.. og i starten troede jeg at det var andre "bedre smerter" - men så var det faktisk bare æl

Smerter i underlivet skulle først vise sig fra midt i graviditeten..?? Har ikke selv prøvet - har bare læst mig frem til det..

MEN der er jo nogle der kan føle de aller mindeste forandringer i deres krop, fx graviditet.. Og så kan det være at du først kan teste positivt helt op til 2 uger over testdag.. Eller aat du er en af dem der skal have taget en blodprøve for et svar..

Håber self. på det sidste (at du er gravid)

Anmeld

16. februar 2011

afrobabies

Ayoe´s mor skriver:

Hejsa.

Jeg havde æl i perioden fra d. 1.feb til d. 8.feb, og mens skulle komme på fredag d. 18.feb. Min mand og jeg var i seng sammen d. 1 feb og d.3. feb og 2 gange d. 8 feb.

Siden d.9 feb, har jeg haft mens ligende smerter i underlivet, samt smerter i lænden og lidt brystspændinger, men de kommer og går.

Jeg tog en g-test i går, men den viste negativ. Er det fortidligt at teste?

Hvad tror i, er jeg gravid?

Posetive tanker herfra

Det kan godt være graviditet, det kan give mens lignende smerter, når ægget sætter sig fast i livmoderen.

Anmeld

16. februar 2011

Ayoe´s mor

Hej Ellim.

Jeg tvivler på at det er æl, for jeg tog en inaktiv æl test på nettet og den sagde at jeg havde æl mellem d. 1 feb og d. 8 feb.

Da jeg ventede min datter, fik jeg meget tidligt i graviditeten ondt i lænden (uge 6)

Håber på det bedste.

Anmeld

16. februar 2011

Ellim

Ayoe´s mor skriver:

Hej Ellim.

Jeg tvivler på at det er æl, for jeg tog en inaktiv æl test på nettet og den sagde at jeg havde æl mellem d. 1 feb og d. 8 feb.

Da jeg ventede min datter, fik jeg meget tidligt i graviditeten ondt i lænden (uge 6)

Håber på det bedste.

Anmeld

16. februar 2011

Ayoe´s mor

Hej victoria2008.

Det håber jeg at det er. Jeg lagde i morges da jeg var i bad, mærke til at der var kommet nogle blødåre til mit bryst, de var ikke vildt tydelige, men de kunne ses. Men det kan vel lige så godt skyldes evt mens, eller? Hvis mens ikke kommer hvornår skal jeg så teste igen,  for at få en endelig afklaring, for orker snart ikke flere negative tests

Håber på det bedste

Anmeld

16. februar 2011

afrobabies

Ayoe´s mor skriver:

Hej victoria2008.

Det håber jeg at det er. Jeg lagde i morges da jeg var i bad, mærke til at der var kommet nogle blødåre til mit bryst, de var ikke vildt tydelige, men de kunne ses. Men det kan vel lige så godt skyldes evt mens, eller? Hvis mens ikke kommer hvornår skal jeg så teste igen,  for at få en endelig afklaring, for orker snart ikke flere negative tests

Håber på det bedste

Du burde vel kunne teste den dag du burde have mens, man plejer at sige 14 dage fra man er blevet befrugtet

Anmeld

16. februar 2011

Ayoe´s mor

Okay, det må jeg prøve. Håber på et positivt resultat

Anmeld

16. februar 2011

Lambi

Ayoe´s mor skriver:

Hej victoria2008.

Håber på det bedste

det var også sådan at jeg først opdagede det at jeg måske var gravid...men at blodårene til mine bryster blev mere tydelige...og de er bare blevet mere og mere tydelige med tiden er nu 12+0

Anmeld

16. februar 2011

Lambi

Ayoe´s mor skriver:

Hej victoria2008.

Håber på det bedste

det var også sådan at jeg først opdagede det at jeg måske var gravid...men at blodårene til mine bryster blev mere tydelige...og de er bare blevet mere og mere tydelige med tiden er nu 12+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.