Må jeg se ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.310 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

morethanperfect

Jeres tøj til barnedåben ??

Er i tvivl om hvad jeg skal ha på , og overvejer at gå ud og købe noget nyt .. Kom med billeder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

ChatH

uhh så skal jeg jo ind og knipse nogen når det nok først i aften men en lyserød kjole fra Vila og pigerne skal hjave lyserøde matchende kjoler. far og søn bliver i lyseblåt

Anmeld

16. februar 2011

morethanperfect

Chatarina skriver:

uhh så skal jeg jo ind og knipse nogen når det nok først i aften men en lyserød kjole fra Vila og pigerne skal hjave lyserøde matchende kjoler. far og søn bliver i lyseblåt

Uhhh fint .. Det vil jeg glæde mig til at se 

Anmeld

16. februar 2011

jacqueline84

Jeg skal have denne kjole på. Fandt den på udsalg i Magasin med 70% rabat Den ser lidt konet ud på billedet, men den sidder tæt til kroppen. Så skal jeg bare ud og finde et par hvide eller sorte stilletter. Synes der skulle være noget lyserødt/pink på kjolen, da det er min datters dåb

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. februar 2011

lucas<3

ikk lige tage dig a jeg rækker tunge. men det var det eneste billede jeg havde fra dåben a..

Anmeld

16. februar 2011

morethanperfect

jacqueline84 skriver:

Jeg skal have denne kjole på. Fandt den på udsalg i Magasin med 70% rabat Den ser lidt konet ud på billedet, men den sidder tæt til kroppen. Så skal jeg bare ud og finde et par hvide eller sorte stilletter. Synes der skulle være noget lyserødt/pink på kjolen, da det er min datters dåb

Wooow den er vildt flot ! 

Anmeld

16. februar 2011

morethanperfect

luppe-laban skriver:

ikk lige tage dig a jeg rækker tunge. men det var det eneste billede jeg havde fra dåben a..

Orr en er godt nok fin

Anmeld

16. februar 2011

Sees

Jeg havde et par leggins på, en hvid lang skjorte, og et rødt bælte.

Lavede så bare den KÆMPE fejl at jeg glemte at klippe mine Skanderborg-festival armbånd af, OG tage solbrillerne ud af håret

Anmeld

16. februar 2011

lucas<3

morethanperfect skriver:

Orr en er godt nok fin

hihi tark..

Anmeld

16. februar 2011

NinaNymannMadsen

det er en sort kjole med en sort ponco (staves) over.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.