What to do...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Hansen97

Har brug for at melde mig syg men kan ikke tillade mig det...

Vi er kun 2 i afdelingen og den anden person er sygemeldt et stykke tid endnu grundet operation..

Men jeg har virkelig brug for at kunne lave ikke en skid.. jeg er deprimeret og mangler virkelig bare ikke at skulle på arbejde.. jeg får intet fra hånden på arbejdet og skyldfølelsen ruller ind over mig alle steder fra...
Håber ikke folk opfatter mig som doven og som en pjæk røv for jeg har det virkelig ikke godt og mangler at få styr på mine tanker og mit humør...

Bare lidt ynk herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Pena

112233 skriver:

Har brug for at melde mig syg men kan ikke tillade mig det...

Vi er kun 2 i afdelingen og den anden person er sygemeldt et stykke tid endnu grundet operation..

Men jeg har virkelig brug for at kunne lave ikke en skid.. jeg er deprimeret og mangler virkelig bare ikke at skulle på arbejde.. jeg får intet fra hånden på arbejdet og skyldfølelsen ruller ind over mig alle steder fra...
Håber ikke folk opfatter mig som doven og som en pjæk røv for jeg har det virkelig ikke godt og mangler at få styr på mine tanker og mit humør...

Bare lidt ynk herfra...

Hvis du virkelig har det skidt og føler dig deprimeret, synes jeg du skal prøve at tale med din chef. Måske de kan finde en vikar ihvertfald indtil den anden ansatte kommer tilbage.

Så kunne I måske aftale at du sygemelder dig om fx et par uger, når en anden person er kommet ind i tingene. Det vil nok være mere fair overfor din arbejdsplads, end at du sygemelder dig fra dag til dag. Hvad med at tale med din læge om det, og høre om han/hun kan hjælpe med noget.

Det nytter ihvertfald ikke noget at klemme ballerne sammen og håbe på det bedste, for så risikerer du pludseligt at du knækker en dag, og så har din arbejdsplads jo et problem. Så hellere tale åbent om det.

Det ville jeg gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.