Hvor mange dage efter jeres ægløsning kunne I teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

64.178 visninger
21 svar
7 synes godt om
16. februar 2011

Anonym trådstarter

Hvor mange dage efter jeres ægløsningsdag kunne I teste positiv? Synes tit man spørger folk hvornår de kunne teste positiv (altså f.eks. 4+3 osv.), men mangler lidt at høre hvor mange dage efter jeres ægløsning I kunne teste positiv, for det er jo forskelligt hvornår folks ægløsning falder i cyklussen.

So ladies.... kom glad og svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Nynne88

Jeg kunne teste meget svagt 3+4 og helt positivt 4+0. Men jeg har læst mange steder at man første skal teste 14 dage efter den positive æl test for at være sikker.

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Nynne88 skriver:

Jeg kunne teste meget svagt 3+4 og helt positivt 4+0. Men jeg har læst mange steder at man første skal teste 14 dage efter den positive æl test for at være sikker.

Jeg tror ikke du læste mit indlæg ordentligt, er ikke interesseret i at høre om I var 3+4 eller sådan noget da I testede positiv, vil bare gerne høre hvor mange dage efter jeres ægløsning at I testede positiv.

Har godt læst at mange anbefaler 14 dage efter. Men er sikker på der er flere der har testet positiv før det, og det er det jeg gerne vil høre - også dem der først har testet positiv efter 14 dage efter ægløsning. men det er antal dage jeg er interesseret i at høre... det andet er der nemlig oprettede utallig tråde med 

Anmeld

16. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

12 dage efter, men endte i en biokemisk. Det var efter IUI.

Anmeld

16. februar 2011

Rockertand

Meeeget svagt på 7. dagen, fra 9. dagen var der fart på...

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Meeeget svagt på 7. dagen, fra 9. dagen var der fart på...

Okay, det var jo alligevel en uge før det man "anbefaler" så 

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

12 dage efter, men endte i en biokemisk. Det var efter IUI.

Åhhh det er jeg ked af at høre 

Anmeld

16. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Åhhh det er jeg ked af at høre 

Ja  det var ikke sjovt. Slet ikke når det var den 3 på 2 år...

Men er kommet videre i IVF og håber på godt nyt liiiige om lidt 

Anmeld

16. februar 2011

tinasmor

Anonym skriver:

Jeg tror ikke du læste mit indlæg ordentligt, er ikke interesseret i at høre om I var 3+4 eller sådan noget da I testede positiv, vil bare gerne høre hvor mange dage efter jeres ægløsning at I testede positiv.

Har godt læst at mange anbefaler 14 dage efter. Men er sikker på der er flere der har testet positiv før det, og det er det jeg gerne vil høre - også dem der først har testet positiv efter 14 dage efter ægløsning. men det er antal dage jeg er interesseret i at høre... det andet er der nemlig oprettede utallig tråde med 

Ej altså, synes det er lidt strengt svar, til en der har brugt tid til at skrive et svar til dig.

3+4 er vel bare en anden måde at skrive til dig at hun testede postiv ca 3 dage før hun normalt ville have skulle have mens.

nemlig samme tid som mig. 10 dage efter ægløsning.

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Ej altså, synes det er lidt strengt svar, til en der har brugt tid til at skrive et svar til dig.

3+4 er vel bare en anden måde at skrive til dig at hun testede postiv ca 3 dage før hun normalt ville have skulle have mens.

nemlig samme tid som mig. 10 dage efter ægløsning.

Det var ikke ment som et "strengt svar". Det var mere bare at jeg prøvede at forklare i mit indlæg at det netop ikke var det der 3+4, 4+5 osv. jeg spurgte efter. Og det er jo forskelligt hvornår ens ægløsning falder på, og ud fra at man siger man testede positiv 3+4 kan jeg jo ikke se om det er 5, 10 eller 15 dage efter ens ægløsning, da det netop er forskelligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.