Hjemmefødsel/ hospitalsfødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor har du født?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

721 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. september 2008

Anne

Hej piger
Jeg kunne godt tænke mig at skrive en artikel om, hvor mange der føder på hospitalet i modstæning til at føde hjemme. Og også høre jeres argumenter derfor og hvordan det var. Specielt vil jeg gerne høre om arguementer og oplevelser ved hjemmefødsler.
KH
Anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2008

Lullaby

Jeg har ikke turde føde herhjemme af frygt for hvis der skulle gå noget galt undervejs. På et hospital kan barnet komme videre meget hurtigt hvis der (gud forbyde det) skulle ske et eller andet. Jeg kan skam godt lide ideen og syntes absolut også, at det kunne være fedt at være derhjemme i de vante omgivelser men jeg tør bare ikke :(

Anmeld

29. september 2008

twinboys

Kort og godt... Jeg gik i fødsel i uge 24+3 så det endte med en hospital fødsel i uge 25+0

Men havde valgt en hospitalfødsel alligevel, hvis de var kommet til termin, for turde ikke føde hjemme, når der var 2 guldklumper som skulle ud...

Majbritt(H)

Anmeld

29. september 2008

Pia.

Hospital alle tre fødsler - havde ellers et stort ønske om hjemmefødsel 3 gang, men min mand var ikke så vild med tanken...

Knus Pia.

Anmeld

29. september 2008

Kvindemin

Hospital.
Kunne godt tænke mig at føde hjemme næste gang, men alligevel vil jeg føle mig mere sikker, hvis jeg var omgevet af læger på et hos.

Anmeld

29. september 2008

miver

Har nu ikke lige planer om flere børn lige pt men hvis ville jeg på hospital da begge mine fødsler har været lidt kompliceret
Så jeg ville føle mig mer tryk på hospitalet

Mie

Anmeld

29. september 2008

Tynen

På hospitalet.

Må indrømme at jeg har overvejet hvad man kan gøre for at undgå en sur, stresset og meget uforstående jm næste gang.
Synes det ødelagde så meget for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.