stregkoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

sarahb

noname skriver:

Nemlig... men når lange de fleste kan tyde dem er det jo ikke nogen fordel ved at bruge det??? er der???

nej jeg fatter det ikk.. Hvordan laver man dem egentligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Hansen97

noname skriver:

Nemlig... men når lange de fleste kan tyde dem er det jo ikke nogen fordel ved at bruge det??? er der???

Altså det skal jo bruges til at man scanner koden på en dyrere vare og så kan man se hvor man kan få den billigere evt og man kan få mere at vide om varen .. det er det der er tænkt til... hvis man for eks. står i Expert og vil finde ud af om man kan få fjernsynet billigere et andet sted i nærheden. Så skanner man koden og vupti kommer der alternativer op.

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

Og jeg fatter så bare slet ikke hvad I snakker om... 

Øhhh jeg er også bare helt lost!

Anmeld

16. februar 2011

NoName

112233 skriver:

Altså det skal jo bruges til at man scanner koden på en dyrere vare og så kan man se hvor man kan få den billigere evt og man kan få mere at vide om varen .. det er det der er tænkt til... hvis man for eks. står i Expert og vil finde ud af om man kan få fjernsynet billigere et andet sted i nærheden. Så skanner man koden og vupti kommer der alternativer op.

guuuuud, det var ski da smart

Anmeld

16. februar 2011

Lilac

sarahb skriver:

majken nielsen

ja, min htc siger også Majken Nielsen - til I andre, man kan med sin android eller iphone hente en barcode scanner (til android fra appMarket) som kan scanner de stregkoder... så kan man f.eks. nemt hente et progrem eller en "app" ved blot at scanne stregkoden  ret smart!

Anmeld

16. februar 2011

NoName

sarahb skriver:

nej jeg fatter det ikk.. Hvordan laver man dem egentligt..

http://qrcode.kaywa.com/

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

Lilac skriver:

ja, min htc siger også Majken Nielsen - til I andre, man kan med sin android eller iphone hente en barcode scanner (til android fra appMarket) som kan scanner de stregkoder... så kan man f.eks. nemt hente et progrem eller en "app" ved blot at scanne stregkoden  ret smart!

ARRRHHH SMART!!!

Jeg sad her og kneb øjnene sammen for at fremtvinge bogstaver

Anmeld

16. februar 2011

Lilac

TbCp skriver:

ARRRHHH SMART!!!

Jeg sad her og kneb øjnene sammen for at fremtvinge bogstaver

Hehe  så skal du have en barcode scanner indbygget i hjernen, så kan det nok lade sig gøre 

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

Lilac skriver:

Hehe  så skal du have en barcode scanner indbygget i hjernen, så kan det nok lade sig gøre 

Det ved jeg så NU at jeg ikke har

Anmeld

16. februar 2011

NoName

TbCp skriver:

Det ved jeg så NU at jeg ikke har

hihihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.