Slet ikke mig selv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Meilby

Hej piger!

Uha nu er Phillip 4 måneder og en uge og elsker bare den lille dreng - og nyder at være sammen med ham hele tiden <3

Men jeg er simpelthen løbet ind i sådan en "No energy" periode, og føler slet ikke jeg er mig selv Jeg får intet gjordt herhjemme udover lige det mest nødvendige som tøjvask, støvsugning osv. Jeg føler ikke en gang jeg kan finde energien til at komme ud og gå en tur med Phillip om dagen, og han bliver derfor oftest puttet inde nu (vi bor på 2. sal og normalt går vi en tur, og så bliver han stillet i vores baggård), og vil jo helst have han skal stå ude og få noget luft. Føler mig simpelthen som så dårlig en mor og vil bare gerne have min energi tilbage.. Derudover er jeg løbet ind i sådan en periode hvor jeg føler mig helt vildt alene, min kæreste tager afsted før vi står op og kommer så hjem igen 16-16.30, men føler dagene kan være sååå lange.. Ved ikke hvor det kommer fra, er en smule stresset over barnedåben vi skal have her d. 27, men synes ikke det burde gøre det så slemt Går og frygter om jeg er ved at udvikle en fødselsdepression, men burde jeg så ikke frastøde Phillip? Det gør jeg bestemt ikke - nærmere omvendt har det bedst når han er helt tæt på mig <3 Havde bare sådan en forestilling om at når Phillip kom til verden og jeg skulle gå hjemme med ham skulle jeg have en masse lavet, og rigtig gå og hyggebage osv. Men føler energien er helt væk

Ved egentlig ikke hvad jeg ville med indslaget - nok mest bare for at komme lidt ud med mine frustrationer og tanker

Knus Pernille en lidt ensom mor til skønne Phillip

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Jibbe

Jeg havde også sådan en periode og det hjalp at snakke om det. Sundhedsplejersken kom ud en ekstra gang og jeg endte med to konsultationer hos lægen. De var nervøse for at jeg fik en depression men bare det at indse at jeg ikke var SUPERMOM altid og der ikke altid behøvede at være smukt og rent herhjemme hjalp en del. 

Men jeg synes måske du skal ringe til din sundhedsplejerske og fortælle hende hvordan du har det. Det hjalp mig. 

Rigtig meget held og lykke og håber energien vender tilbage...

Anmeld

16. februar 2011

Majbriteriksen

Meilby skriver:

Hej piger!

Uha nu er Phillip 4 måneder og en uge og elsker bare den lille dreng - og nyder at være sammen med ham hele tiden <3

Men jeg er simpelthen løbet ind i sådan en "No energy" periode, og føler slet ikke jeg er mig selv Jeg får intet gjordt herhjemme udover lige det mest nødvendige som tøjvask, støvsugning osv. Jeg føler ikke en gang jeg kan finde energien til at komme ud og gå en tur med Phillip om dagen, og han bliver derfor oftest puttet inde nu (vi bor på 2. sal og normalt går vi en tur, og så bliver han stillet i vores baggård), og vil jo helst have han skal stå ude og få noget luft. Føler mig simpelthen som så dårlig en mor og vil bare gerne have min energi tilbage.. Derudover er jeg løbet ind i sådan en periode hvor jeg føler mig helt vildt alene, min kæreste tager afsted før vi står op og kommer så hjem igen 16-16.30, men føler dagene kan være sååå lange.. Ved ikke hvor det kommer fra, er en smule stresset over barnedåben vi skal have her d. 27, men synes ikke det burde gøre det så slemt Går og frygter om jeg er ved at udvikle en fødselsdepression, men burde jeg så ikke frastøde Phillip? Det gør jeg bestemt ikke - nærmere omvendt har det bedst når han er helt tæt på mig <3 Havde bare sådan en forestilling om at når Phillip kom til verden og jeg skulle gå hjemme med ham skulle jeg have en masse lavet, og rigtig gå og hyggebage osv. Men føler energien er helt væk

Ved egentlig ikke hvad jeg ville med indslaget - nok mest bare for at komme lidt ud med mine frustrationer og tanker

Knus Pernille en lidt ensom mor til skønne Phillip

Hej. Ved lige hvordan du har det. Jeg fik også kun gjort lige det nødvendige, men heller ikke mere. Jeg var træt træt træt, og lidt mere træt. Slet ikke som da jeg fik min ældste søn, der var jeg altid på farten og hjalp alle andre med en masse ting.

Jeg fik konstateret en fødselsdepression da min søn var rimelig gammel. Jeg gik desværre og skjulede det for venner og familie. sundhedsplejersken tog en test herhjemme, som viste at det var derfor jeg ikke kunne overskue en masse ting.

Der er jo også en mulighed for for lav blodprocent, det bliver man også træt af. Syntes du skal tale med din læge omkring det, så kan han/hun hjælpe dig, og det er det ene eller det andet. Håber du finder ud af hvad det er så du kan få den rette behandling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.