jeg ved ikke hva jeg skal gøre af mig selv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Anonym trådstarter

Der er sikkert nogen som kan genkende mig og nogle af mine problemstillinger men pleace hold kortene til kroppen.. 

Jeg kan simpelhen ikke holde min lærerplads ud mere.. Lige siden min kæreste og jeg (min kæreste arbejder samme sted) har fortalt at jeg er gravid har det været et halvede at komme igennem dagene på kontoret.. 

Jeg ved virkelig ikke hva jeg skal gøre af min selv. 
Det har nu lykkes os af finde et nyt job til min kæreste, hvor de støtter op om alt det her med at han skal på barsel og så vil de rent faktisk give ham den løn han skal have og alt det der.. og det er jo super dejligt.. 

Men jeg vil også bare såååååå gerne væk derfra. men det kræver jeg har en anden virksomhed som kan overtage min uddannelsesaftale men som jo også er indforstået med at jeg jo skal på barsel. 

Jeg frygter virkelig hvordan chefen reagere når min kæreste siger at han har fundet sig et andet job. og så er jeg også spændt på hvordan det vil blive for mig hvis jeg er nød til at blive der efter han er stoppet.. jeg kan ikke holde alle de tanker ud.  

Det er så pisse svært at komme op om morgen og jah jeg syntes bare det hele er noget lort.. 

Arrg jeg ville ikke noget med det andet end af med det.. 
Men hvis I kender et sted hvor de lige står og mangler en Multimedie Integrator Elev (meterlæere elev) så sig da endelig til (det skal dog helst være omkring odense da det er der Kæresten har fået job. plus at vi næste flytter i ny lejlighed Nyborg. 

Den vildt frustrede  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Sofia

Er der ikke en tillidsrepræsentant, der kan hjælpe dig??

Det er ikke sjovt at være utilpas på jobbet.

Krydser fingre for du finder et andet firma, hvor du får det godt.

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Er der ikke en tillidsrepræsentant, der kan hjælpe dig??

Det er ikke sjovt at være utilpas på jobbet.

Krydser fingre for du finder et andet firma, hvor du får det godt.

Virksomheden er derværre så lille at det er der ikke. vi er kun 6 mennesker deroppe i alt. 

Men tak for de krydsede finger jeg håber godt nok også jeg snart kan finde noget andet.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.