Jdm idag (Billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

MIWULA

smillaluna skriver:

Wow hvor sidder din mave flot! Det ligner du har slugt en basketball (og det er ikke negativt ment)

Hehe tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

MIWULA

Nanastep skriver:

Desværre stadig ikk sket andet end der var gang i tarmene igår

Anmeld

17. februar 2011

Nanastep

MIWULA skriver:

Desværre stadig ikk sket andet end der var gang i tarmene igår

- Ej øv altså

hehe, kunne ellers være super hvis den virkede

Anmeld

17. februar 2011

MIWULA

Nanastep skriver:

- Ej øv altså

hehe, kunne ellers være super hvis den virkede

Hehe ja det kunne ha været dejligt men kan jo være det virker på dig. når det blir din tur.

Anmeld

18. februar 2011

Nanastep

MIWULA skriver:

Hehe ja det kunne ha været dejligt men kan jo være det virker på dig. når det blir din tur.

- Hehe ja, man ved jo aldrig ..
nu må vi se hvornår han kommer -

Anmeld

18. februar 2011

twinboys

smiler dejligt billede... sender en masse ve-støv afsted til dig

Anmeld

18. februar 2011

mamax3

MIWULA skriver:

Puha en hård nat med næsten ingen søvn også tur til jdm kl 8.50 som gik fint lillemanden har det godt og ligger stadig med hoved fast og dybt og vejer nu 3 kg :-D Det allerbedste var nu jdm sagde hun ikk regnede med jeg kom igen næste gang.  Håber så meget hun har ret i det.

Nå men nu har jeg bagt den der ve kage så må vi se om der sker noget eller om jeg bare skal nyde en go kage. Fortæl gerne hva i har oplevede med den.  

Sys lige der skulle et billed med af mig og maven som er taget i søndags hvor jeg var uge 38+1.

WOW flot gravid kvinde du er... 

Lige  for at sige det ve kagen hjalp ikke en fis ved mig... 

Anmeld

18. februar 2011

noah3006

Jeg gav ve-kage opskriften til min veninde som var gået over tid. Hun bagte den og spiste lidt af den. og et døgn efter var deres lille søn kommet til verden.  Måske tro flytter bjerge... Jeg vil ihvert fald give den en chance. hehe

Held og lykke

Anmeld

18. februar 2011

Laura25

MIWULA skriver:

Puha en hård nat med næsten ingen søvn også tur til jdm kl 8.50 som gik fint lillemanden har det godt og ligger stadig med hoved fast og dybt og vejer nu 3 kg :-D Det allerbedste var nu jdm sagde hun ikk regnede med jeg kom igen næste gang.  Håber så meget hun har ret i det.

Nå men nu har jeg bagt den der ve kage så må vi se om der sker noget eller om jeg bare skal nyde en go kage. Fortæl gerne hva i har oplevede med den.  

Sys lige der skulle et billed med af mig og maven som er taget i søndags hvor jeg var uge 38+1.

Super smuk mave og kommende mor! Pøj pøj med ve-kagen, det lyder ski smart!

Anmeld

18. februar 2011

Laura25

MIWULA skriver:

Super smuk mave og kommende mor! Pøj pøj med ve-kagen, det lyder ski smart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.