at gå hjemme på barsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

celkt

det er selvfølgeligt dejigt og hyggeligt og sådan...

men der må da være andre som mig, at man egentligt syntes det kunne være hyggeligt hvis der lige var en i området, der også gik hjemme som man kunne drikke en kop kaffe med en gang om ugen eller sådan... syntes man kan trænge til at se andre voksne i mellemrummet 7 til 17... hehe

ikke for det, jeg kan sagtens finde ud af at tage ud af huset og lave projekter, men det andet kan nu også være hyggeligt...

så derfor er opfordringen hermed givet... skulle der være nogen hjemmegående mødre på barsel i svendborg og omegn, og I skulle have et par timer i overskud, så kom hid, kom hid, så giver jeg en kop kaffe og et stykke hjemmebagt kage, (om en times tid altså... )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

celkt

ej, kom nu... der må da være svendborgpiger på debatten...

jeg bager altså en ret fantastisk æblekage... ( hvis jeg selv må sige det... )

Anmeld

16. februar 2011

regalprime

Øv at man da ikk lige bor der Har det på samme måde som dig!! Men bor helt i Kolding, så der er lidt langt at gå

Anmeld

16. februar 2011

celkt

regalprime skriver:

Øv at man da ikk lige bor der Har det på samme måde som dig!! Men bor helt i Kolding, så der er lidt langt at gå

ja, unægteligt... lidt for langt til kolding...

en skam, vi ikke er flyttet til frederecia egnen endnu... :-)

Anmeld

16. februar 2011

regalprime

Ja sig da endelig til hvis i gør det, så kunne man da hoppe på et tog Er frisk, bliver idiot af at gå hjemme

Anmeld

16. februar 2011

Jibbe

Øv at man så er flyttet fra smukke Svendborg til mørke Nordjylland. Ellers ville jeg gerne have haft kaffe og kage. Måske jeg skal foreslå manden at flytte tilbage

Anmeld

16. februar 2011

celkt

kan nu godt lide at gå hjemme, der er altid masser at tage sig til...

og jibbe, ja, der er unægteligt lidt kedeligt deroppe,,... hehe, min exmand bor i brønderslev, og jeg syntes der er så fladt... men er nu også til bakker...

Anmeld

16. februar 2011

Victoriasmor88

Hej hej

Jeg er en Svendborgpige  Men desværre ikke på barsel endnu, føder først 1/8.

Jeg savner godt nok også nogle nye mennesker i mit liv 

Anmeld

16. februar 2011

Jibbe

celkt skriver:

kan nu godt lide at gå hjemme, der er altid masser at tage sig til...

og jibbe, ja, der er unægteligt lidt kedeligt deroppe,,... hehe, min exmand bor i brønderslev, og jeg syntes der er så fladt... men er nu også til bakker...

Jeg bor så i Frederikshavn og har valgt at bo på toppen af den eneste bakke der  Sådan er det når man kommer fra Svendborg og er vant til Nyborgvej...

Anmeld

16. februar 2011

celkt

Prinsesse2ben skriver:

Hej hej

Jeg er en Svendborgpige  Men desværre ikke på barsel endnu, føder først 1/8.

Jeg savner godt nok også nogle nye mennesker i mit liv 

jamen, du er da velkommen til en kop kaffe en weekenddag så... du skal jo snart på barsel, så kan du jo komme i hverdagene også... hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.