Tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.501 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

oerbaek

Hej alle

Jeg har lige et spørgsmål...

Min dreng på 5½ år har lige fået hans 6 års tand i overmunden i højreside, da han var baby fik han feber hver gang der gik en tand igennem, kan det passe at han også skulle kunne få feber af at der går en af 6 års tænderne igennem?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

SussieThyssen

oerbaek skriver:

Hej alle

Jeg har lige et spørgsmål...

Min dreng på 5½ år har lige fået hans 6 års tand i overmunden i højreside, da han var baby fik han feber hver gang der gik en tand igennem, kan det passe at han også skulle kunne få feber af at der går en af 6 års tænderne igennem?????

Jep!

En af mine 3 fik feber og blev hudløs i måsen, da hun fik sine 14 års tænder
Hehe!

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. februar 2011

oerbaek

SussieThyssen skriver:

Jep!

En af mine 3 fik feber og blev hudløs i måsen, da hun fik sine 14 års tænder
Hehe!

Kærligst
Sussie

hi hi så kan det altså godt være det

Han havde feber da jeg hentede ham i børnehaven i fredags men det var væk i lørdags og her til morgen er han en smule varm igen, men jeg ser så at den ene tand er gået igennem så det passer jo meget godt med feberen i fredags

Anmeld

16. februar 2011

SussieThyssen

oerbaek skriver:

hi hi så kan det altså godt være det

Han havde feber da jeg hentede ham i børnehaven i fredags men det var væk i lørdags og her til morgen er han en smule varm igen, men jeg ser så at den ene tand er gået igennem så det passer jo meget godt med feberen i fredags

Det kan det sagtens
Selvom det ikke sker så tit, så er der altså nogle, selv unge voksne, der kan opleve det..også når de får visdomstænder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.