æhm ja, jeg ved ikke helt hvordan jeg har det med det, men jeg opfattede det naturligvis først for sent fordi jeg blev narret med gaver!
da vi var hos min mor og hendes mand i weekenden sagde de søndag morgen, at de altså havde købt min 30 års fødselsdagsgave og at de ville give den nu, fordi den kunne blive rigtig handy rigtig snart. AHA?! spændende! vi troede lidt det var en ismaskine for det er det eneste jeg har meldt ud at jeg ønsker mig, og ja jeg kunne da godt se at det ville være handy, men måske ikke så overdrevet handy at jeg ligefrem skulle have den på forskud 
men jeg fik en symaskine!!! HURRA! det er sådan en ting ejg altid gerne har villet have, men som jeg bare er alt for røvnærrig til at købe! og nu har jeg een
og jeg kan ikke sy om så det gjaldt mit liv, jeg kan huske jeg valgte håndarbejde som valgfag i 10. klasse og der tog det mig et helt halvt år at sy eet par bukser (og jeg nåede at sy selve buksehullet, altså der hvor foden skal ud, sammen 4 gange
), men nu skal jeg sataneddeme igang med det her, for jeg er simpelthen for nærrig til at betale for alt det fine tøj jeg synes Sol skal have. OG så kan man måske sy kjoler til een selv der ikke strammer nogen steder 
Min mor ville finde min biologiske mormors gamle syhæfte frem til mig, der er alt det tøj i som min mormor syede til mig da jeg var lille 
Så nu kan I godt begynde at læsse på med al jeres syviden og gode tips og tricks - jeg ved I har dem!! 
Anmeld