I må bare se det her!!! sindssygt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Majeha

Gittemor09 skriver:

ja... hvorfor har man valgt at lave sådan nogle dukker...

er det af afdøde børn, eller børn der lever endnu... eller bare for hyggens skyld...

Det står der vidst om på siden, men er bare ikke så god til engelsk, så ved det faktisk ikke... Men går ud fra, det er lidt ligesom de der real dolls, man kan købe for mange mange penge.. Folk der mangler noget i sit liv... Men ja, vil give dig/jer ret i, at det er lidt skræmmende. Kunne i hvert fald ikke tænke mig en selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Gittemor09

Majeha skriver:

Det står der vidst om på siden, men er bare ikke så god til engelsk, så ved det faktisk ikke... Men går ud fra, det er lidt ligesom de der real dolls, man kan købe for mange mange penge.. Folk der mangler noget i sit liv... Men ja, vil give dig/jer ret i, at det er lidt skræmmende. Kunne i hvert fald ikke tænke mig en selv.

jeg tænker bare.... hvem kunne finde på at få lavet sådan en af sit måske afdøde barn.. det bliver jo ikke erstattet... og jeg ville da personligt have det endnu værre hvis jeg skulle gå og kigge på dukken hver eneste dag, og mindes det ekstra meget...

ja, det er skræmmende... puh... får faktisk helt "gåsehud"

Anmeld

16. februar 2011

SussieThyssen

Majeha skriver:

Reborn baby. Tjek denne hjemmeside ud. Det er helt fantastisk.

www.reborn-baby.com

Er bare helt målløs over, hvor ægte de ser ud. Der er en masse andre billeder på siden.

Altså...jeg syntes faktsik det er lidt uhyggeligt.
Men bestemt flot lavet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. februar 2011

millesofie

flot lavet men ad hvor er de ulækkere

Anmeld

16. februar 2011

SussieThyssen

Gittemor09 skriver:

jeg tænker bare.... hvem kunne finde på at få lavet sådan en af sit måske afdøde barn.. det bliver jo ikke erstattet... og jeg ville da personligt have det endnu værre hvis jeg skulle gå og kigge på dukken hver eneste dag, og mindes det ekstra meget...

ja, det er skræmmende... puh... får faktisk helt "gåsehud"

Nej..det er helt almindelige dukker...men det skulle da ikke undre mig, at hun kunne lave dukker af afdøde børn ud fra et billede.
Man kan jo genskabe hvad som helst i dag med computerteknik.

Men at forestille sig, at man har en dukke liggende af sit afdøde barn 

Men det ville sikkert sælge stort i USA, de har sådan nogle spevcielle ideer derovre.

Anmeld

16. februar 2011

Gittemor09

SussieThyssen skriver:

Nej..det er helt almindelige dukker...men det skulle da ikke undre mig, at hun kunne lave dukker af afdøde børn ud fra et billede.
Man kan jo genskabe hvad som helst i dag med computerteknik.

Men at forestille sig, at man har en dukke liggende af sit afdøde barn 

Men det ville sikkert sælge stort i USA, de har sådan nogle spevcielle ideer derovre.

ja, det skal heller ikke undrer mig hvis der er nogle der vælger det..

jeg ville nok blive meget mundlam hvis jeg kom ind i et hjem og de måske havde en dukke der ligner deres afdøde barn...!!

jeg synes ihvertfald det er skræmmende...

Anmeld

16. februar 2011

tinasmor

Jeg så en gang et program omkring dem. Der var det ikke afdøde børn, men kvinder som samlede på dem. Lidt ligesom dem som har hundredevis af de der porcelænsdukker. Der var også en som havde en handicappet (psykisk) datter. Hun havde en kæreste og de ville gerne have et barn. Men det var helt uansvarligt for dem, da ikke kunne passe sig selv (boede på et hjem) så datteren havde valgt at starilisere sig, og så havde moren købt sådan en dukke så de kunne "lege" far/mor og barn. De fleste brugte dukkerne som en slags samleobjekt, og der var vist også en som skiftede tøj på den og badede den og sådan noget

Anmeld

16. februar 2011

DKA

Jeg opfattede det som legetøj til børn?

Anmeld

16. februar 2011

tinasmor

DKA skriver:

Jeg opfattede det som legetøj til børn?

Så vidt jeg husker er de vildt dyre. Vi snakker omkring 2000 kr (for en basic) og ikke så håndfør som alm. dukker. Så det er vist kun de allerrigeste der har råd til at give sådan en til ungerne Men hold op hvor ville de sikkert vække glæde hos mange småpiger. Lidt mere livagtige end dem fra fætter BR

Anmeld

16. februar 2011

DKA

Der er jo også sindsygt mange über rige amerikanere.. Hvis jeg havde råd ville jeg straks købe en til min datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.