øjenbetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Tanja78 skriver:

Jeg tror ikke at det er alle unger, hvis øjenæble bliver rødt når de har øjenbetændelse i hvert fald ikke her og jeg har to af slagsen, som desværre har haft det en del. Så jeg tror altså at den obs. metode kan udelukkes.

så kan der være det i det, at det er forskelligt hvor rødt øjet bliver af det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

XXSS

Ni-ko-li-ne skriver:

det er jo ikke bare noget jeg har fundet på...

der er to former for øjenbetændelse...

- ved den ene er øjeæblet ikke rødt. Der kommer en masse puds og det er det. Denne form skal ikke behandles medicinsk

- ved den anden er øjeæblet rødt og der kommer også en masse puds. Denne er bakteriel og skal behandles medicinsk...

i linket neden for kan du læse hvadd lægevagtens hjemmeside har at sige:

http://www.laegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=300/sprog=1/grp=2/menu=1/

Det var nu hellere ikke det jeg skrev.

Jeg skrev bare, at det ikke altid kan udelukkes på baggrund af det og det er jo IRL.

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Tanja78 skriver:

Jeg skrev bare, at det ikke altid kan udelukkes på baggrund af det og det er jo IRL.

nej, det kan ikke udelukkes.... det er også derfor jeg skriver at man fra begyndelsen skal være påpasselig da det kan være den smitsomme slags, hvor øjet bare ikke er rødt med det samme

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Tanja78 skriver:

nej du skrev at den obs. metode godt kunne udelukkes... ja ved dine børn:0) men børn er jo forskellige

Anmeld

16. februar 2011

XXSS

Ni-ko-li-ne skriver:

nej du skrev at den obs. metode godt kunne udelukkes... ja ved dine børn:0) men børn er jo forskellige

Ja lige præcis børn er forskellige og derfor ikke altid samme symptomer, det var min pointe og så er den hvis også uddebateret..

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Tanja78 skriver:

Ja lige præcis børn er forskellige og derfor ikke altid samme symptomer, det var min pointe og så er den hvis også uddebateret..

ja...

Anmeld

16. februar 2011

oerbaek

Jeg fik faktisk et råd fra en lægen engang om at man kan lave en kop kamille the og lad den afkøle så den bliver alm. stue temp og så kan man dryppe øjnene med det og evt tøre udenom dem også  det har altså hjulpet på mine drenge

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

oerbaek skriver:

Jeg fik faktisk et råd fra en lægen engang om at man kan lave en kop kamille the og lad den afkøle så den bliver alm. stue temp og så kan man dryppe øjnene med det og evt tøre udenom dem også  det har altså hjulpet på mine drenge

men det siger de nu at man ikke skal, fordi der kan være små partikler i som kan irritere øjet

Anmeld

16. februar 2011

oerbaek

Ni-ko-li-ne skriver:

men det siger de nu at man ikke skal, fordi der kan være små partikler i som kan irritere øjet

okay det var bare en læge der sagde det til mig  og det har hjulpet mine drenge når jeg har kunne se der har været noget på vej så er de blevet dryppet med kamille the og så er det ikke blevet til mere

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

oerbaek skriver:

okay det var bare en læge der sagde det til mig  og det har hjulpet mine drenge når jeg har kunne se der har været noget på vej så er de blevet dryppet med kamille the og så er det ikke blevet til mere

Men det er heller ikke alle læger der følger anbefalingerne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.