Hurtig hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.744 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Laulund87

Nogen der ved om det er dumt at tage i Randers Regnskov med et barn der har falsk strubehoste? Jeg tænker på luftfugtigheden..

Hun har det bedre og har ingen feber.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

<3

Umiddelbart vil jeg sige at det vil være godt for hende. Man siger jo enten kold luft ELLER fugtig luft/vanddamp...

Men kombinationen af begge? Det er nok op til din moderhjerte

Anmeld

16. februar 2011

Dot D

Jeg ville nok lade være, for man siger jo tør og kold luft er det bedste til falsk strubehoste, og det er jo lige det modsatte dernede. Hvad med at klæde hende rigtigt godt på og så tage en tur i Doktorparken i stedet for

Anmeld

16. februar 2011

Laulund87

Kirle skriver:

Umiddelbart vil jeg sige at det vil være godt for hende. Man siger jo enten kold luft ELLER fugtig luft/vanddamp...

Men kombinationen af begge? Det er nok op til din moderhjerte

Siger man det..Så er det måske ikke så slemt

Anmeld

16. februar 2011

Laulund87

Dot D skriver:

Jeg ville nok lade være, for man siger jo tør og kold luft er det bedste til falsk strubehoste, og det er jo lige det modsatte dernede. Hvad med at klæde hende rigtigt godt på og så tage en tur i Doktorparken i stedet for

Ovenover står noget lidt andet

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

Tror det ville være godt...som en anden skriver så hjælper fugtig luft på det..

Behandling hjemme:  Du kan lindre hosten og bedre vejrtrækningen ved at sætte barnet op og berolige det. Når barnet sidder op aftager hævelse i luftrøret i løbet af et par timer og hosten aftager. Kold luft anses som nyttig. Tag barnet med udendørs, eller stå foran et åbent vindue. Varm damp lindrer også og kan dannes ved at lade den varme hane løbe på badeværelset.

Anmeld

16. februar 2011

SussieThyssen

Laulund87 skriver:

Nogen der ved om det er dumt at tage i Randers Regnskov med et barn der har falsk strubehoste? Jeg tænker på luftfugtigheden..

Hun har det bedre og har ingen feber.

På den her tid af året vil jeg bestemt ikke anbefale det.
At komme direkte fra kulden og ind i den fugtige varme og så ud igen, er lige det, der skal til for at tricke et anfald.
Så sig du hellere nejtak.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. februar 2011

Laulund87

Eva. skriver:

Tror det ville være godt...som en anden skriver så hjælper fugtig luft på det..

Behandling hjemme:  Du kan lindre hosten og bedre vejrtrækningen ved at sætte barnet op og berolige det. Når barnet sidder op aftager hævelse i luftrøret i løbet af et par timer og hosten aftager. Kold luft anses som nyttig. Tag barnet med udendørs, eller stå foran et åbent vindue. Varm damp lindrer også og kan dannes ved at lade den varme hane løbe på badeværelset.

Tak

Det lyder jo så som en god idé.

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

Laulund87 skriver:

Tak

Det lyder jo så som en god idé.

Netop...afsted med jer..

Anmeld

16. februar 2011

Dot D

Laulund87 skriver:

Ovenover står noget lidt andet

Det er det, vi har fået at vide de gange, vores har haft det, og det har virket her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.