Er der slet ikke nogle som mangler noget sødt drenge tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. september 2008

Sebastians Mor

Har en masse nyt tøj som min søn ikke har brugt der sælges, byd da det skal væk nu, da jeg står og måske skal flytte og godt kunne bruge nogle penge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2008

Mathilde

Desværre ikke endnu;) Det er ellers noget meget sødt tøj:)

(H)Mathilde

Anmeld

29. september 2008

Mie A

Desværre - her er det lyserødt, som der er brug for :)

Knus Mie 35+0

Anmeld

29. september 2008

Sebastians Mor

29. september 2008

mussepigen

AEldur skriver:

Har en masse nyt tøj som min søn ikke har brugt der sælges, byd da det skal væk nu, da jeg står og måske skal flytte og godt kunne bruge nogle penge.

Kan jeg se det nogle steder? Vi kunne måske godt bruge noget:) Smil selvom vi skal have vores 2. dreng

Anmeld

29. september 2008

Mathilde

mussepigen skriver:

AEldur skriver:

Kan jeg se det nogle steder? Vi kunne måske godt bruge noget:) Smil selvom vi skal have vores 2. dreng

Der er billeder under køb og salg >> tøj. Der er flere forskellige indlæg:)

Anmeld

29. september 2008

Sebastians Mor

mussepigen skriver:

Ja kig Under køb og salg og kig de øverste annoncer der er billeder i men har meget mere end det der er derinde spørg om der er noget du vil se.

Anmeld

30. september 2008

Sebastians Mor

mussepigen skriver:

AEldur skriver:

Hejsa
JEg har en masse bare kig mine annoncer ellers sig hvad du gerne vil have så an jeg også sende det på en mail?

Anmeld

30. september 2008

monstar99

Min svigermor har købt så meget at jeg ikke kommer til at mangle noget tøj lige forløbigt :D

Louise 28+6

Anmeld

30. september 2008

twinboys

Ja og vi er for store til det...

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.