Så er der idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Sabsy

"Hey Ladies, there is a new housewife in town!"... Åååååjh det bliver godt, har glædet mig siden efteråret - og nu er det i aften kl. 20.35.. Vi er en del piger som er lidt skeptiske over at den velkendte "Wilhemina Slater" kommer - men vi er dog blevet enige om at give hende en chance - Brian Austin alias David Silver fra Beverly Hills 90210 kigger jo også forbi Skal i se det?? (Btw dem der ikke ved hvad jeg snakker om - Desperate Housewife!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Koen.

Skal helt klart se det, det kan kun blive godt

Anmeld

16. februar 2011

SHERO

Uhh i kan godt glæde jer... :-D pokkers til god sæson..

Anmeld

16. februar 2011

Gittemor09

Bubbes skriver:

"Hey Ladies, there is a new housewife in town!"... Åååååjh det bliver godt, har glædet mig siden efteråret - og nu er det i aften kl. 20.35.. Vi er en del piger som er lidt skeptiske over at den velkendte "Wilhemina Slater" kommer - men vi er dog blevet enige om at give hende en chance - Brian Austin alias David Silver fra Beverly Hills 90210 kigger jo også forbi Skal i se det?? (Btw dem der ikke ved hvad jeg snakker om - Desperate Housewife!)

hehe med mange indvendinger fra min kæreste skal jeg selvfølgelig se det

vi bor ikke sammen... så det er heldigvis mig der bestemmer over fjernbetjeningen lidt endnu her så må han selv bestemme om han ville komme hjem til mig eller ej

Anmeld

16. februar 2011

Sabsy

Gittemor09 skriver:

hehe med mange indvendinger fra min kæreste skal jeg selvfølgelig se det

vi bor ikke sammen... så det er heldigvis mig der bestemmer over fjernbetjeningen lidt endnu her så må han selv bestemme om han ville komme hjem til mig eller ej

SÅDAN GITTE!! Thumps up.. Håber dog han alligevel kommer og besøger dig

Anmeld

16. februar 2011

Siljesmor

Har set det på Sputnik, så glæder mig til næste afsnit i aften  

Anmeld

16. februar 2011

Gittemor09

Bubbes skriver:

SÅDAN GITTE!! Thumps up.. Håber dog han alligevel kommer og besøger dig

det gør han han har allerede skrevet at han savner os, og glæder sig til han kommer her senere hihi

Anmeld

16. februar 2011

Nenus

Jeg faldt i, og har allerede snydt med 11 afsnit, ejh altså

Anmeld

16. februar 2011

Sabsy

Gittemor09 skriver:

det gør han han har allerede skrevet at han savner os, og glæder sig til han kommer her senere hihi

De mænd kan bare ikke undvære os

Anmeld

16. februar 2011

Sabsy

@nn@ skriver:

Jeg faldt i, og har allerede snydt med 11 afsnit, ejh altså

Gad jeg godt - men vi er fire piger der betegner os som den - griner.. Vi har et sisterhood på den måde.. Så vi aftalte ikke at snyde, da vi snakker om det efter afsnit meeeen nøøøj jeg har været ved at falde i!..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.