Bryder snart sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Anonym trådstarter

Nu sidder jeg her igen. Det har stået på i halvanden uge nu. Klokken er 5 og jeg har ikke sovet endnu. De første dage var det ok. Men nu bryder jeg snart sammen. Jeg er så træt. Men indeni føler jeg at tingene farer frem og tilbage med 100km i timen!

Jeg er så ked af det. Jeg kan ikke overskue det her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Janni.

Anonym skriver:

Nu sidder jeg her igen. Det har stået på i halvanden uge nu. Klokken er 5 og jeg har ikke sovet endnu. De første dage var det ok. Men nu bryder jeg snart sammen. Jeg er så træt. Men indeni føler jeg at tingene farer frem og tilbage med 100km i timen!

Jeg er så ked af det. Jeg kan ikke overskue det her!

Først og fremmest en stor krammer 

Jeg ved hvordan du har det. Jeg har også store søvn problemer. Føler med dig 

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Bare en enkelt time. Bare et eller andet! Jeg føler virkelig jeg er ved at ryge ned i et stort sort hul!

Anmeld

16. februar 2011

Janni.

Anonym skriver:

Bare en enkelt time. Bare et eller andet! Jeg føler virkelig jeg er ved at ryge ned i et stort sort hul!

Håber virkelig du klarer det. Kan du ikke sove lidt om dagen? Det lykkedes mig ind imellem

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Buito skriver:

Håber virkelig du klarer det. Kan du ikke sove lidt om dagen? Det lykkedes mig ind imellem

Nogen gange kan jeg falde i søvn om dagen. Men så vågner jeg efter ca. 30 min, og så kan jeg ikke falde til ro igen. Så kører det bare indeni kroppen igen.

Anmeld

16. februar 2011

Janni.

Anonym skriver:

Nogen gange kan jeg falde i søvn om dagen. Men så vågner jeg efter ca. 30 min, og så kan jeg ikke falde til ro igen. Så kører det bare indeni kroppen igen.

Åh hvor jeg føler med dig. Har du uro i bentøjet også?

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Buito skriver:

Åh hvor jeg føler med dig. Har du uro i bentøjet også?

Ja. Jeg har uro i ben, og da den bette ligger langt nede, skal jeg op på toilet ca. 1 gang i timen.

Så er han rigtig aktiv også. Og jeg skammer mig over at jeg ikke bare kan glæde mig over det, i stedet for at være ked af at jeg ikke kan sove

Anmeld

16. februar 2011

Janni.

Anonym skriver:

Ja. Jeg har uro i ben, og da den bette ligger langt nede, skal jeg op på toilet ca. 1 gang i timen.

Så er han rigtig aktiv også. Og jeg skammer mig over at jeg ikke bare kan glæde mig over det, i stedet for at være ked af at jeg ikke kan sove

Der er bestemt ikke noget at skamme sig over.  Det er naturlige følelser som opstår når man kommer så "langt ud"

Hvis du har mulighed for det, så prøv at hæve dit fodgærde lidt, det hjælper nogen gange for mig. 

Hvis du har lyst kan du altid sende mig en pb, er frisk på en sludder - selv her kl lort om morgenen 

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Buito skriver:

Der er bestemt ikke noget at skamme sig over.  Det er naturlige følelser som opstår når man kommer så "langt ud"

Hvis du har mulighed for det, så prøv at hæve dit fodgærde lidt, det hjælper nogen gange for mig. 

Hvis du har lyst kan du altid sende mig en pb, er frisk på en sludder - selv her kl lort om morgenen 

Det tror jeg gerne jeg vil. Lige nu føler jeg slet ingen glæde. Og det er bare helt forkert.

Anmeld

16. februar 2011

Janni.

Anonym skriver:

Det tror jeg gerne jeg vil. Lige nu føler jeg slet ingen glæde. Og det er bare helt forkert.

Det skal du være velkommen til, jeg sidder bare her og kigger lidt samt på fb 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.