Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SD21 skriver: Wow - du er en super smuk pige ! Jeg synes du er smuk på alle billederne, men hvis jeg skal vælge, synes jeg billede 1 og 2 er det flotteste
Wow - du er en super smuk pige !
Jeg synes du er smuk på alle billederne, men hvis jeg skal vælge, synes jeg billede 1 og 2 er det flotteste
Tusinde tak! Og rigtig meget i lige måde, må man sige!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jannebjerre skriver: Jeg stemmer for skrigende orange hår
Jeg stemmer for skrigende orange hår
Sådan seriøst?
Den lyse nuance er super pæn til dig
Sees. skriver: Ja, som overskriften lyder - Hvilken hårfarve skal jeg kaste mig ud i? Skal jeg over i de lyse nuancer igen, eller skal jeg beholde min normale brune hårfarve, eller skal jeg måske kaste mig ud i noget kastanie/mere rødligt? Det skal lige siges at jeg har grønne øjne Billede 1+2: Den normale hårfarve.Billede 3+4: Den lyse nuance. (undskyld det mærkelige billede - Det er hvad alkohol gør ved en )Kom gerne med jeres helt ærlige meninger. Mette, som synes der snart skal ske noget nyt!
Ja, som overskriften lyder - Hvilken hårfarve skal jeg kaste mig ud i? Skal jeg over i de lyse nuancer igen, eller skal jeg beholde min normale brune hårfarve, eller skal jeg måske kaste mig ud i noget kastanie/mere rødligt? Det skal lige siges at jeg har grønne øjne Billede 1+2: Den normale hårfarve.Billede 3+4: Den lyse nuance. (undskyld det mærkelige billede - Det er hvad alkohol gør ved en )Kom gerne med jeres helt ærlige meninger. Mette, som synes der snart skal ske noget nyt!
Den normale..
Sees. skriver: Ja, jeg tænker nemlig også om jeg skal over i noget gyldent kastanie, eller ligende. Tror du ikke det kunne være noget?
Ja, jeg tænker nemlig også om jeg skal over i noget gyldent kastanie, eller ligende. Tror du ikke det kunne være noget?
Jo, helt bestemt
uhh din egen og så stemmer jeg også for noget gyldet kobber agtigt noget. du er vireklig smuk!!
Sees. skriver: Tusinde tak! Og rigtig meget i lige måde, må man sige!
Hehe. Mange tak
LeaSchmidt skriver: Den lyse nuance er super pæn til dig
Tak for det. Jeg har meget "talende" øjne, og det går jeg højt op i bliver fremhævet via min hårfarve.Synes du den lyse nuance gør det?
Chatarina skriver: uhh din egen og så stemmer jeg også for noget gyldet kobber agtigt noget. du er vireklig smuk!!
Tusinde tak! Tror du noget kobber-farve agtig, kan fremhæve mine øjne lidt mere?
Sees. skriver: Tusinde tak! Tror du noget kobber-farve agtig, kan fremhæve mine øjne lidt mere?
jeg har også grønne øjne, og jeg har enten lyst med kobber i eller mørkt med rødt skær for netop at fremhæve mine øjne.. så det tror jeg bestemt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128