En griner på sølvfad..Så`go!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Shibby

Vi er i legeland i fields. Der er min mor,mors veninde,mig og peter,+de fremmede der overværede denne kommene scene..Jaah..Det lyder ret hverdagsagtigt!

MEN! .........

Mor & hendes veninde spørger:

"Hvad skal i senere?"

Peter: "Lave babyer. Katherina har ægløsning. Jeg har selv set testen!"

Peter!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

twinny

16. februar 2011

Ellim

HAHA hvor fedt...

Tror jeg syntes at Peter er MEGA sej... hehe

Anmeld

16. februar 2011

Shibby

Amen altså! Den dag bliver husket! F*ck man. Jeg blev knaldrød i krydderen  Syntes bare ikke det er en normal ting at snakke om over kaffe i legeland meen det syntes peter åbenbart!

Anmeld

16. februar 2011

twinny

Shibby skriver:

Amen altså! Den dag bliver husket! F*ck man. Jeg blev knaldrød i krydderen  Syntes bare ikke det er en normal ting at snakke om over kaffe i legeland meen det syntes peter åbenbart!

det var jeg nok også blevet...

Anmeld

16. februar 2011

ønskebørn74

Shibby skriver:

Vi er i legeland i fields. Der er min mor,mors veninde,mig og peter,+de fremmede der overværede denne kommene scene..Jaah..Det lyder ret hverdagsagtigt!

MEN! .........

"Hvad skal i senere?"

Peter!!!

LOL.... Totalt sej hulemand!!!... .. Sørme dejligt for jer begge... Så jeg håber der er held i sprøjten...

Lene

Anmeld

16. februar 2011

Shibby

Han er ret direkte om alt..ret nice men havde ikke lige set den sætning komme!!! hahahahaha

Peter fejler nada..Det er min ovn der er et problem..eller også opstår der en kortslutning så det lille embryo ikke sætter sig fast og det sucks! Men håber at den her gang,-bliver vores gang. Tvivler! Men det alvorlige gled i baggrunden da peter sagde det han gjorde i fields!

Manden er ret direkte..og tarvelig nogle gange! Vi gik inde i el giganten sidste forår og pludselig råbte han : HEY ER DET IKK DIG FRA DE UNGE MØDRE-og dukkede sig mens alle vendte sig om for at glo!

Anmeld

16. februar 2011

SD21

Shibby skriver:

Han er ret direkte om alt..ret nice men havde ikke lige set den sætning komme!!! hahahahaha

Peter fejler nada..Det er min ovn der er et problem..eller også opstår der en kortslutning så det lille embryo ikke sætter sig fast og det sucks! Men håber at den her gang,-bliver vores gang. Tvivler! Men det alvorlige gled i baggrunden da peter sagde det han gjorde i fields!

Manden er ret direkte..og tarvelig nogle gange! Vi gik inde i el giganten sidste forår og pludselig råbte han : HEY ER DET IKK DIG FRA DE UNGE MØDRE-og dukkede sig mens alle vendte sig om for at glo!

Hahahaha Hvor fedt ! Jeg havde seriøst været flad af grin - både over knalde og lave babydelen, men også over det inde i elgiganten Hahahaha.

Anmeld

16. februar 2011

Shibby

Tro mig..Vi kan ha det lige så grineren som nederen! Men elsker at samle hans guldkorn..Det er sgu nice! haha! Det i elgiganten var mega pinligt,men nu nærmer sommeren sig snart og så kan jeg camuflere mig med solbriller igen! Hvvilkete r et must når man er sammen med peter for man ved aldrig hvad han kan finde på

Anmeld

16. februar 2011

SussieThyssen

MEN! .........

"Hvad skal i senere?"

Peter!!!

LOOOOL
jaja..det var da ærligt sagt, og så kan konerne vel fatte hvad aftenen er blevet afsat til 

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.