Har I oplevet noget overnaturligt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. september 2008

Pia.

Nu vi er ved snakken om et liv efter døden har I så selv oplevet/haft tæt inden på livet, eller kendt nogen der har oplevet noget overnaturligt med hesyn til mærkelige ting ved deres hus m.m...

Jeg har jo selv oplevet mange mystiske ting her - det er dog længe siden nu, men stole der er blevet rykket ud og en meget kold vind i vores soveværelse samme tid hver aften (dette holdt op da Mikkel fik vores gamle soveværlse) Som barn så jeg min morfar stå for enden af min seng flere nætter i træk... 8(

Tænkte om I andre har haft sådanne ting tæt inde på livet ?

Knus Pia 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2008

A.

jep haft en tante som haft kræft..
og en dag da jeg var på arb og hold kaffe pause kun jeg ligepludselig se min tante og hun har sagt at hun vil bare sige farvel:-o det var ligesom drøm da jeg kom til mig selv så har jeg ringet til min mor for at høre hvad laver tante hun død lige før jeg haft ringet..
synes at det er noget mystisk..

Anmeld

29. september 2008

Pia.

Uha ... lidt uhyggeligt ...... 8(

Anmeld

29. september 2008

A.

ja lidt..

Anmeld

29. september 2008

Loggidut

jeg har drømt om nogens død to gange, og begge gange er det sket, den ene mens jeg drømte det, og den anden efter få dage.

der ud over har vi et hus som har vist sig fra den sjove side et par gange, dog er det blevet bedre efter vi har bygget om...men ikke helt.

Anmeld

29. september 2008

Mathilde

Puh ja, jeg her oplevet mange ting!
Jeg har bl.a. set min veninde som brændte ihjel. Hun kunne ikke give slip, så jeg fik en clearvoyiant til at hjælpe. Dyrt, men det hele værd!
Jeg har også oplevet, at emhætten hjemme ved min mor pludselig tændte af sig selv....

Her da min papfar døde, var jeg helt ulykkelig, men han kom for at sige farvel til mig en nat og derefter har jeg følt en ro i sindet. Min kæreste sagde dagen efter, at han også havde fornemmet noget...

Jeg har også set mennesker, som jeg ikke havde relation til... Nogle virkelig uhyggelige skæbner!
Det tog lidt overhånd og jeg fik det rigtig dårligt, men nu har jeg fundet ud af, at lukke af. Heldigvis:)

(H)Mathilde

Anmeld

29. september 2008

twinboys

Jeg jeg har fået min morfar, farfar og min svigermor kaldt ned fra den anden side...

Så har vi haft de vildelste spøgelser i vores hus og da vi fik nogen ud for at fjerne dem, blev det rigtigt slemt om aftenen og natten, så de måtte komme dagen efter igen for at føre spøgelserne over på den anden side...

Jeg kan selv se forskellige ting inden det sker...

Også inden Caspers mormor blev syg, jeg sagde den dato hun ville dø og klokkeslet og det passede...

Har aldrig rigtig troet på det, men da jeg selv stod midt i det hele ja så er der mere mellem himmel og jord...

Majbritt(H)

Anmeld

29. september 2008

Pia.

Mathilde skriver:

Puh ja, jeg her oplevet mange ting!
Jeg har bl.a. set min veninde som brændte ihjel. Hun kunne ikke give slip, så jeg fik en clearvoyiant til at hjælpe. Dyrt, men det hele værd!
Jeg har også oplevet, at emhætten hjemme ved min mor pludselig tændte af sig selv....

Her da min papfar døde, var jeg helt ulykkelig, men han kom for at sige farvel til mig en nat og derefter har jeg følt en ro i sindet. Min kæreste sagde dagen efter, at han også havde fornemmet noget...

Jeg har også set mennesker, som jeg ikke havde relation til... Nogle virkelig uhyggelige skæbner!
Det tog lidt overhånd og jeg fik det rigtig dårligt, men nu har jeg fundet ud af, at lukke af. Heldigvis:)

(H)Mathilde

Kan godt huske den historie med din veninde :(... Puha nogle oplevelser du har haft...

KNUS PIA.

Anmeld

29. september 2008

Pia.

twinboys skriver:

Jeg jeg har fået min morfar, farfar og min svigermor kaldt ned fra den anden side...

Så har vi haft de vildelste spøgelser i vores hus og da vi fik nogen ud for at fjerne dem, blev det rigtigt slemt om aftenen og natten, så de måtte komme dagen efter igen for at føre spøgelserne over på den anden side...

Jeg kan selv se forskellige ting inden det sker...

Også inden Caspers mormor blev syg, jeg sagde den dato hun ville dø og klokkeslet og det passede...

Har aldrig rigtig troet på det, men da jeg selv stod midt i det hele ja så er der mere mellem himmel og jord...

Majbritt(H)

8(8(8(8(8(8(8(
Syntes det er super spændende at høre om, men omvendt syntes jeg også det er viiiiiildt uhyggeligt.....8(8(8(8(8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.