Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er bare et barsk liv min lille søn er startet med ! 6 måneder og været indlagt 3 gange og meget syg - hans mor har en fødselsdreppression og angst som hun kæmper med Faren som lige pt er arbejdsløs og Storesøster som også tit er syg for tiden efter start i DP for 5 måneder siden !
Vi var indlagt for en uge siden (for noget andet) og igår havde han lidt feber ca.38.5 og var lidt sløv idag var den helt oppe på 39.9 og han var meget sløv han vil ikke spise , derfor kom der heller ikke ret mange vådebleer ! så ringede til min egen læge som faktisk sagde sådan til mig: Jeg har noget andet akut så du må ringe til vagtlægen kl.16 ! Farvel ! -- her var kl.14.30 .
Jeg venter og venter¨- tiden går bare så langsomt og Benjamin bliver bare mere og mere dårlig og til sidst kan jeg ikke rigtig få øjenkontakt med ham - her var kl.15.55 Nå men jeg får ringet kl.16 og får af vide at jeg skal komme med ham med det samme ! Ved vagtlægen kommer vi blot ind af døren ved lægen uden at se eller mærke på ham siger hun at han skal op på børneafdelingen med det samme Hun blev faktisk lidt sur over det min egen læge havde sagt ! nu har han fået noget i en maske 4 gange , smertestillende og blodprøver som viser en inflektion (staves?!) - men han har det stadigvæk ikke bedre heller ikke bare en smule
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Håber han snart får det bedre.
Jibbe skriver: Stakkels lille pus. Og stakkels mor og storesøster! Det lyder benhårdt og et kæmpe ønske om god bedring herfra!!!
Stakkels lille pus. Og stakkels mor og storesøster! Det lyder benhårdt og et kæmpe ønske om god bedring herfra!!!
Takker Ja jeg håber nu også at det snart går det rigtige vej ! for det her er meget hårdt !
jeg sender jer de dejligste tanker og i håb om lille manden snart er rask han er en sej lille fyr
Åh kender selv alle de grimme indlæggelser - det er så hårdt at være indlagt så meget...
Jeg sender dig og din familie en masse varme tanker og håber at bettemand snart får det godt igen, håber de er gode ved jer og at du føler du bliver imødekommet.
B&J skriver: jeg sender jer de dejligste tanker og i håb om lille manden snart er rask han er en sej lille fyr
Nårh tak søde Han er en sej fyr og skal nok komme sig igen igen
sus34 skriver: Håber han snart får det bedre.
Takker
WiitrioeN skriver: Åh kender selv alle de grimme indlæggelser - det er så hårdt at være indlagt så meget... Jeg sender dig og din familie en masse varme tanker og håber at bettemand snart får det godt igen, håber de er gode ved jer og at du føler du bliver imødekommet.
Jeg håber bare de undersøger ham noget bedre denne gang end de andre gange hvor man bare går der fra uden noget svar !
Nøj seriøst jeg var flejnet på den læge!! fuldstændig!! jeg havde ringet en gang til og havde lægen smidt på så havde jeg kørt derned og smækket døren op og forlangt de kiggede på mit barn!
ønsker jer alt god bedring!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128