Barsels dagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. februar 2011

Anonym trådstarter

God aften,

Er der nogen der ved hvor meget man får ibarsels dagpenge? Jeg er funktionær og ansat i en privat virksomhed 37 timer om ugen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Louise mortil4

det kommer an på vor meget du får i løn nu. Det er baseret på din løn ikke dit time antal.

Anmeld

15. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Det beregnes efter antal dage i en mdr... Så det er forskelligt fra mdr til mdr...

Anmeld

15. februar 2011

Louise mortil4

Ni-ko-li-ne skriver:

Det beregnes efter antal dage i en mdr... Så det er forskelligt fra mdr til mdr...

det kommer igen an på hvordan hendes løn var på arbejdspladsen, jeg var 14 dags lønnet så jeg fik også barselsdagpenge hver 14 dag og da jeg var månedslønnet fik jeg hver måned

Anmeld

15. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg er månedslønnet.

Er der mon et sted jeg kan læse om det? Jeg har ikke forstand på sådan noget

Anmeld

15. februar 2011

otlitrom

Kan du prøve at kigge på hjemmesiden for din a-kasse? Der fandt jeg noget info i hvert fald..

Anmeld

15. februar 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Kan du prøve at kigge på hjemmesiden for din a-kasse? Der fandt jeg noget info i hvert fald..

Satser for barselsdagpenge pr. 1. januar 2011

Den højeste dagpengesats ved sygdom og fødsel er 3.830 kr. pr. uge eller 103,51 kr. pr. time beregnet ud fra en arbejdstid på 37 timer pr. uge.

Kontakt din hjemkommune for yderligere spørgsmål omkring beregning.

Anmeld

15. februar 2011

otlitrom

Anonym skriver:

Satser for barselsdagpenge pr. 1. januar 2011

Den højeste dagpengesats ved sygdom og fødsel er 3.830 kr. pr. uge eller 103,51 kr. pr. time beregnet ud fra en arbejdstid på 37 timer pr. uge.

Kontakt din hjemkommune for yderligere spørgsmål omkring beregning.

præcis!

Anmeld

15. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Louise mortil4 skriver:

det kommer igen an på hvordan hendes løn var på arbejdspladsen, jeg var 14 dags lønnet så jeg fik også barselsdagpenge hver 14 dag og da jeg var månedslønnet fik jeg hver måned

Jo men beløbet er det samme... Hvis man får hver 14. Dag er det bare delt ud på flere udbetalinger jo

Anmeld

15. februar 2011

Anonym trådstarter

Skal der betales skat af beløbet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.