12 års vaccinen rykket...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

>>Carina<<

Bare lige en oplysning til jer der ligesom jeg selv, ikke vidste det.Min søn sku ha sin 15 mdr vaccine idag og lægen spørger så om der er andre børn i hjemmet. Min bonussøn på 8 var så med men sad i venteværelset. Hun fortæller så at 12 års vaccinen er rykket helt ned til de er 4 år. Så han fik lige et skud mens ham var der.Bare lige en Info :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, det vidste jeg godt. Det er omkring 1-2 år siden, at det blev lavet om. Mener at det står i Lina's vaccinationsprogram og hun fylder 2 år til marts

Anmeld

15. februar 2011

Muffinmus

det har det i hvert fald været et par år nu for vi har da vidst det længe nu, at hab skal stikkes ved næste besøg:-)

Anmeld

16. februar 2011

>>Carina<<

MoarHvidovre skriver:

Ja, det vidste jeg godt. Det er omkring 1-2 år siden, at det blev lavet om. Mener at det står i Lina's vaccinationsprogram og hun fylder 2 år til marts

Hvor underligt at vi ik har fået det at vide så. I min søns vaccinationsbog står der 12 år

Anmeld

16. februar 2011

DLM

Carina1984 skriver:

Hvor underligt at vi ik har fået det at vide så. I min søns vaccinationsbog står der 12 år

der står også 12 år i min søns vaccinationsbog men tak for info

Anmeld

16. februar 2011

Pia.

Min 12 årige skal vaccineres i næste uge ... Så jeg har ikke hørt andet - mon jeg så skulle tage lillesøster på 8 med så ? Lillebror fik sit stik til sin 4 års undersøgelse .... Mon han så ikke skal igen som 12 årig ? Knus Pia.

Anmeld

16. februar 2011

LIZO

min søn på 6 fik den da han var 4.. spurte da jeg bestilte tid om han skulle vacc.. hun sagde nej men ringede så senere og sagde at de havde rykket den 12 til 4. fordi mange glemte det. og var ikke super godt. 

Anmeld

16. februar 2011

lene

jeg fik at vide i sin tid med Mathias som er fra den 17 marts 04 at børn født før april 04 først får 2 vaccine som 12 årige, så han har ikke fået sin endnu

Anmeld

16. februar 2011

>>Carina<<

Pia. skriver:

Min 12 årige skal vaccineres i næste uge ... Så jeg har ikke hørt andet - mon jeg så skulle tage lillesøster på 8 med så ? Lillebror fik sit stik til sin 4 års undersøgelse .... Mon han så ikke skal igen som 12 årig ? Knus Pia.

Kæresten fik at vide af lægen at man ik ska som 12 årig hvis man får den som 4 årig eller senere. Tag du din søn på 8 med

Anmeld

16. februar 2011

Ox.

Vi vidste det godt, vi fik det at vide til hendes aller første vaccine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.