CTG-strimmel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.518 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej der ude..

Når man får kørt sådan en strimmel så måler den barnets hjertelyd og plukveer/veer..

Kan i huske hvad jeres viste af tal da i fik lavet den?

Altså hvad var det tal da i slappede og hvad var tallet når i havde plukveer/veer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Muffinmus

eh, kan sørme ikke huske det ret godt, men husker da vist at de lå noget over 100 ved veerne,måske omkring 150, mindes jeg svagt og måske på 20 uden veerne.

men det handler jo ikke ret meget om tallet, mere om længden på plukveen eller veerne og hyppigheden.

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

eh, kan sørme ikke huske det ret godt, men husker da vist at de lå noget over 100 ved veerne,måske omkring 150, mindes jeg svagt og måske på 20 uden veerne.

men det handler jo ikke ret meget om tallet, mere om længden på plukveen eller veerne og hyppigheden.

Øjj hvor vildt Var der inde med min veninde igår og der viste den nemlig kun omkring 32 med plukveer og 20 ellers, så synes bare det kunne være sjovt at høre hvor meget den egentlig stiger ved en rigtig ve

Anmeld

16. februar 2011

Muffinmus

Tja, jeg mener min lå mellem 150-200 under veerne i hvert fald, men svært at huske præcist, kan bare huske jeg kiggede på tallene og tænkte NEEEJ. for så vidste man der kom en ve om lidt.

Anmeld

16. februar 2011

Kvindemin

MariaE skriver:

Tja, jeg mener min lå mellem 150-200 under veerne i hvert fald, men svært at huske præcist, kan bare huske jeg kiggede på tallene og tænkte NEEEJ. for så vidste man der kom en ve om lidt.

Lige nøjagtigt, man lagde der og tænkte 'SÅ, NU DET NU', og så spændte man i hele kroppen
Hvor er det egentlig skønt at tænke tilbage på..

Nå, men min lagde der på 160-190 og i det hele taget tror jeg ikke den faldte under de 30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.