STONZ futter i str M (ca 22, kan sagtens bruges af mindre)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.508 visninger
0 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

eElak

Teksten er lånt af en dansk forhandler, men jeg har samme oplevelse af disse fantastiske futter, og jeg kan kun være ærgelig over at min søn ikke kan passe dem mere... 

Slut med at tabe babyfutterne i tide og utide. Stonz Booties er futterne der BLIVER SIDDENDE på babys fødder både når baby ligger i barnevognen og når baby bliver båret. 

De skønne futter har en vind- og vandafvisende nylon overside, skridsikker, blød gummisål og regulerbar elastik både ved anklen og i støvlens øverste kant, der gør at de kan tilpasses præcis til dit barn og bare bliver siddende. 

Hvis der er brug for lidt ekstra varme i futterne findes der også et aftageligt fleecefoer (Dette følger med!!). 

Futterne er meget velegnede både til baby i barnevognen eller bæreselen, som bløde sko når barnet sidder i autostolen eller som begyndersko. Den vandafvisende overflade og den skridsikre sål gør at de er velegnede til såvel sandkassen som en tur i shoppingcentret.

Som nævnt i teksten, så har jeg også indlægget, som følger med i buddet. :-)
De er fantastiske til at holde varmen, og har været en glæde i denne vinter, når han har siddet i klapvognen, og  sidste år da han sov i barnevognen.. 

Prisen er 150 kroner + porto

Der er mulighed for at hente futterne i Vanløse, samt KBH v- søpavilionen og/eller Østerbro i dagtimerne. Derudover kan de afhentes i Fr.værk efter aftale.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.