Føler mig udkørt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

An&Jo

Jeg er lige startet i skole igen efter barsel her i februar, og har været væk over halvdelen af tiden på grund af sygt barn, og det er hårdt synes jeg..

Jeg var idag til samtale med en af mine lærere fordi de var bekymret, men da jeg fortalte dem grunden til mit fravær var det som om han ikke var så bekymret mere og sagde bare at det ikke var hans problem og det altså var meget vigtigt jeg møder op!! Jeg har ikke andre muligheder for at få min dreng passet end selv at gøre det..

Derudover så sover han bare slet ikke lige i tiden, og i nat fik jeg maks 3 timer og det var ikke sammenhængende søvn.. Min kæreste opdager slet ikke når han siger noget, og det er jo heller ikke hans barn så synes heller ikke jeg kan klandre ham for ikke at hjælpe om natten..

Så komemr vi til det herhjemme.. Jeg er hjemme kl 17 de fleste dage, så skal der laves mad, ryddes op, vaskes tøj, laves lektier, puttes barn, ordnes hund og hvad der ellers er, og kæresten lavet ingenting, han kommer hjem, lægger sig på sofaen og bliver så der indtil jeg siger der er mad.. Jeg har forsøgt at snakke med ham om det, og han er da også bedre i et par dage derefter, men det kan sq da ikke passe at jeg skal fortælle ham hveranden dag hvordan jeg har det?? Jeg kan græde mig selv i søvn uden han opdager det, og i det hele taget kan jeg godt tvivle på om han stadig elsker mig som han gjorde i starten, og den tvivl nager så meget at jeg hele tiden er bange for at han skal være mig utro, og er bange for at han skriver med andre piger osv..

Tjaa, jeg trængte bare til at komme ud med noget galde, tak fordi i gad at læse det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

TbCp

Kan dælme godt forstå du er udkørt!!!

Og så synes jeg godt nok din kæreste skal have et ordentlig los bagi! Han skal da til at tage sig sammen og hjælpe til, det andet der er bare ikke OK!

Anmeld

15. februar 2011

Dot D

Du skal da vist lige hive ham lidt i nakken...Det kan godt være, at det ikke er hans barn, men det er vel ham, der vil have aftensmad, rent hjem og rene underbukser. Han kunne nu også godt hjælpe med at tage din søn om natten, når man vælger en "mor" så følger der sørme ekstra forpligtigelser med. Prøv at gå lidt hårdere til ham, han er nødt til at hjælpe dig. Det er hårdt at gå i skole, er selv lige startet, og er glad for at min mand hjælper meget

Anmeld

15. februar 2011

An&Jo

Min kæreste kører lastbil, så han skal have sin nattesøvn, ellers kan det jo få katastrofale følger.. Tænk hvis han kørte et andet menneske ihjel fordi han var træt..

Jeg synes bare jeg rpøver hele tiden.. i lørdags var det så slemt at jeg spurgte ham og han var sikker på jeg skulle komme hjem igen.. Han havde gået sygemeldt i en hel uge og havde snerret rigtig meget af mig , og fik bare nok til sidst.. Han var så rigtig kærlig og lavede noget resten af lørdagen og søndagen med men så startede hverdagen igen igår.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.