Så fik jeg skisme en barnevogn idag, splinterny en af af slagsen, det var ikke lige meningen, men havde forelsket mig i den for lang tid siden og havde vist og fortalt, om den til kæresten.
Så var det at en veninde og jeg var i babysam, det er så hyggeligt at lurer og der står den så, min barnevogn, der er 3 tilbage og de 2 af dem er min model en i lilla og en i brun, veninden og jeg kigger så i det nye katalog hvor jeg til min skræk ser at det er en model der udgår, åhhh nej altså, spørger ved kassen om de 25% der står på den anden model af samme fabrikant også gælder min men, får et nej, og så tænker jeg øv jeg har ikke råd til den lige nu.
Men så var det jo at veninden siger, husk nu man betaler kun et depositum, nååååå ja det er osse rigtigt så jeg skynder mig at ringe til kæresten og forklarer ham det hele, han ber mig om at gå ind i babysam igen dels for at tage et billed, da han ik er til brun, hvilket jeg er
og så for at hører hvad vi skal gi i depositum, jeg spørger så og finder ud af at den er sat ned med 25% og derved sparer vi lige 1000 kr på en i forvejen billig model samt at jeg kun skal betale 750 i depositum, så med kæresten i telefonen, får jeg købt en barnevogn, til afhentning når pengene er sparet sammen

Anmeld