Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vi må desværre sælge vores lille-per seng den er super sød og lige nu er den i hvid og lyseblå men den er nem at male
den er hjemmelavet fra ca 1950
den sælges som udgangs punkt nu til 1000kr
billeder kommer i morgen (når det er lyst )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fisenberg skriver: vi må desværre sælge vores lille-per seng den er super sød og lige nu er den i hvid og lyseblå men den er nem at male den er hjemmelavet fra ca 1950 den sælges som udgangs punkt nu til 1000kr billeder kommer i morgen (når det er lyst )
Øv hvorfor bor du dog så langt væk
ja du bor lidt for langt væk til en levering
vi må desværre sælge vores lille-per seng den er super sød og lige nu er den i hvid og lyseblå men den er nem at male den er hjemmelavet fra ca 1950 den sælges som udgangs punkt nu til 1000kr billeder kommer i morgen (når det er lyst )
det kunne måske godt være noget for os (:gider du sætte billeder ind? så kigger jeg lige forbi din tråd i morgen (:forsat god aftenCAmilla og Elias
Camillee skriver: det kunne måske godt være noget for os (:gider du sætte billeder ind? så kigger jeg lige forbi din tråd i morgen (:forsat god aftenCAmilla og Elias
jeps
Øv dette indslag skulle du lige ha skrevet for en uge siden, da vi var på sjælland i weekend Det er jo min drømmeseng til mit kommende barn (da jeg er KÆMPE lilleper fan )
Arr det er lige sådan en jeg leder efter jo ! Fejler den noget ??
morethanperfect skriver: Arr det er lige sådan en jeg leder efter jo ! Fejler den noget ??
nej ikke hvad jeg kan se
den er lavet i træ som er sat sammen, jeg har så i sin tid skilt den ad og limet den i alle dutter fordi jeg ville være sikker
Fisenberg skriver: nej ikke hvad jeg kan se den er lavet i træ som er sat sammen, jeg har så i sin tid skilt den ad og limet den i alle dutter fordi jeg ville være sikker
Hvor skal den hentes ?
Og så venter jeg spæændt på billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128