Er der nogen der ved hva det er???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.888 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

twinny

Jeg var til lægen sidste onsdag og få taget blodprøve...

Nu er jeg stadigvæk meget blå og det gør ondt og er hævet... Det er et meget stort blåt mærke. Jeg  har taget et billede, det er dog svært og se på billedet, men det er dobbelt så blå og mørk som på billedet.... og meget stort mærke, når man tænker på det er et lille stik

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

TbCp

Sådan ser jeg også indimellem ud efter blodprøvetagning... Tror det er hvis de rammer lidt forkert.
Heldigvis går det væk igen!

Anmeld

15. februar 2011

Sitrani

Det der er skam helt normalt... jeg bliver også så blå og øm, når jeg får taget blodprøve... det er bare en lille blødning under huden, så det skal du ikke være nervæs for overhovedet!

Anmeld

15. februar 2011

twinny

TbCp skriver:

Sådan ser jeg også indimellem ud efter blodprøvetagning... Tror det er hvis de rammer lidt forkert.
Heldigvis går det væk igen!

Okay... jeg har prøvet før de ramte forkert eller åreren ruller, men det er dog aldrig så stort og det gør normalt ikk ondt en uge efter...  det er vildt hævet og sten hårdt...

jeg må se tiden an

Anmeld

15. februar 2011

twinny

STN skriver:

Det der er skam helt normalt... jeg bliver også så blå og øm, når jeg får taget blodprøve... det er bare en lille blødning under huden, så det skal du ikke være nervæs for overhovedet!

det er bare ikk normalt på mig...  jeg må se tiden an...

Anmeld

15. februar 2011

TbCp

Baby-støv skriver:

Okay... jeg har prøvet før de ramte forkert eller åreren ruller, men det er dog aldrig så stort og det gør normalt ikk ondt en uge efter...  det er vildt hævet og sten hårdt...

jeg må se tiden an

Ja det kan godt være rigtig ømt!

Jeg får taget blodprøve mange mange gange om året og synes efterhånden jeg kan mærke på den måde de stikker om jeg vil få blåt mærke eller ej...

Anmeld

15. februar 2011

twinny

TbCp skriver:

Ja det kan godt være rigtig ømt!

Jeg får taget blodprøve mange mange gange om året og synes efterhånden jeg kan mærke på den måde de stikker om jeg vil få blåt mærke eller ej...

jaah har os fået taget en del... Jeg må se tiden an... Men det gjorde ikk ondt eller noget... det var meget fint, at få taget den... det plejer at nive, når man får blå mærker....

Jeg ser på det, hvis der ikk sker noget inden fredag, så må jeg lige ringe og høre ad...

Anmeld

15. februar 2011

Sitrani

Baby-støv skriver:

det er bare ikk normalt på mig...  jeg må se tiden an...

nej, men det sker også mest hvis ham/hende der har stukket, er kommet til at stikke lidt skævt eller igennem åren eller sådan noget.... så du skal altså ikke være nervøs.... det sker ikke hver gang ved mig heller....

Anmeld

15. februar 2011

Faith

Det hedder et hæmatom og er en lille blødning under huden. Helt normalt! Det går væk af sig selv igen.

Anmeld

15. februar 2011

Mauser.

Av skatten 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.