Sees. skriver:
Annelise, Pernilles mor, er verdens sejeste menneske.
Hun kæmper og kæmper virkelig for Pernilles retfærdighed.
Hun er fuldt ud med på at hun ikke får Pernille tilbage - Men retfærdighed skal der til!
Det er ikke længere "så hårdt" som det var engang. Selvfølgelig er det hårdt og det skærer i mit hjerte at se hende på forsiderne, og i fjersynet - Især når der er billeder fra begravelsen - Men det var værre lige i starten.
Jeg kan huske at det tog mig lang tid at komme over choket - Der var mange af os der kæmpede med at "komme videre" i lang tid efter.
Da det hele så endelig lige havde lagt sig i starten af 2007, skulle jeg en morgen ned i den lokale SPAR og købe smøger.
Halvsovende og med ulet hår vader jeg ind i SPAR og det første jeg ser er Pernilles ansigt på ALLE forsider - ALLE aviser.
Jeg brød fuldstændig sammen, ned i knæ og kassedamen måtte ringe til min kæreste. Jeg var fuldstændig væk.
Og sådan ved jeg at mange af mine veninder også reagerede.
Vi håber snart den sag bliver taget seriøst - Andet kan ikke være rigtigt!
åhh det skære så meget i mit hjerte, at Pernilles mor skal kæmpe for hendes datters retfærdighed, det burde hun jo slet ikke i sådan tragiske omstændigheder!!!!
Ja tiden lægger alle sår, men arret vil altid forblive, og lige der er man altid ekstra tyndhudet. Hvor var Pernille heldig hun havde dig som veninde. 
Anmeld