Jeg er så forarget over det danske politi.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Sees

Hej piger.

For nogle dage siden oprettede jeg denne tråd:
https://www.baby.dk/debat/89483pi1/ordet-er-frit/endelig--efter-4-aars-kamp--.aspx
Det handler om min veninde, Pernilles død, tilbage i juni 2006 - En sag der er blevet behandlet rigtig skidt.

Idag er dette kommet frem http://www.bt.dk/krimi/efterforskning-af-pernilles-doed-var-rent-skuespil
Og jeg er SÅ forarget - Hvor burde det danske politi bare skamme sig. Puha!!

Hvad siger I til det? Synes I det er blevet tacklet på den rigtige måde, eller er I ligesom mig dybt forarget?
Jeg synes faktisk det direkte er at gøre grin med folk.

Er spændt på at høre jeres meninger.

Mette, som er dybt rystet, og pludselig har en krop der er fyldt med vrede og sorg (igen!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Vingummien

Sees. skriver:

Hej piger.

https://www.baby.dk/debat/89483pi1/ordet-er-frit/endelig--efter-4-aars-kamp--.aspx
Det handler om min veninde, Pernilles død, tilbage i juni 2006 - En sag der er blevet behandlet rigtig skidt.

Idag er dette kommet frem http://www.bt.dk/krimi/efterforskning-af-pernilles-doed-var-rent-skuespil

Hvad siger I til det? Synes I det er blevet tacklet på den rigtige måde, eller er I ligesom mig dybt forarget?

Mette, som er dybt rystet, og pludselig har en krop der er fyldt med vrede og sorg (igen!)

Anmeld

15. februar 2011

Sees

Tulipan skriver:

Lige præcis.

+ = Min reaktion!

Anmeld

15. februar 2011

Klumpe-dumpe

Sees. skriver:

Hej piger.

Jeg kan huske jeg så et program, hvor der var nogle udefra der lavede nogle undersøgelser, som klart påvidste at det havde været meget svært for Pernille at begå selvmord på den måde og der var store mangler i politiets efterforskning.

Hørte/læste også forleden at det var lykkes svenske teknikker at fremskaffe slettede smsér fra hendes mobil.

Det må være meget hårdt for familien/jer pårørende at løbe panden mod muren hos politiet.

Så jo jeg synes denne sag er blevet tacklet hel hen i vejret.

Anmeld

15. februar 2011

Isabella_mor

hvor er det forfærdeligt og tragisk at din vennindes død er blevet gjort til en bakatel.. det er jeg godtnok pænt sur over. selvom jeg ikke kendte hende, for tænk hvis det var en man selv kendte så vil man fanme gerne have retfærdighed.. håber at de politichefer der stod for den sag får sparket... føj for helvede siger jeg bare...

men nu må vi da håbe at der bliver gjort noget ved sagen nu da der er kommet så mange ting frem....

Anmeld

15. februar 2011

aarhusmor

Jeg er også rystet !

Anmeld

15. februar 2011

Sees

Rose <3 skriver:

Jeg kan huske jeg så et program, hvor der var nogle udefra der lavede nogle undersøgelser, som klart påvidste at det havde været meget svært for Pernille at begå selvmord på den måde og der var store mangler i politiets efterforskning.

Hørte/læste også forleden at det var lykkes svenske teknikker at fremskaffe slettede smsér fra hendes mobil.

Det må være meget hårdt for familien/jer pårørende at løbe panden mod muren hos politiet.

Så jo jeg synes denne sag er blevet tacklet hel hen i vejret.

Annelise, Pernilles mor, er verdens sejeste menneske.
Hun kæmper og kæmper virkelig for Pernilles retfærdighed.
Hun er fuldt ud med på at hun ikke får Pernille tilbage - Men retfærdighed skal der til!

Det er ikke længere "så hårdt" som det var engang. Selvfølgelig er det hårdt og det skærer i mit hjerte at se hende på forsiderne, og i fjersynet - Især når der er billeder fra begravelsen - Men det var værre lige i starten.

Jeg kan huske at det tog mig lang tid at komme over choket - Der var mange af os der kæmpede med at "komme videre" i lang tid efter.
Da det hele så endelig lige havde lagt sig i starten af 2007, skulle jeg en morgen ned i den lokale SPAR og købe smøger.
Halvsovende og med ulet hår vader jeg ind i SPAR og det første jeg ser er Pernilles ansigt på ALLE forsider - ALLE aviser.
Jeg brød fuldstændig sammen, ned i knæ og kassedamen måtte ringe til min kæreste. Jeg var fuldstændig væk.
Og sådan ved jeg at mange af mine veninder også reagerede.

Vi håber snart den sag bliver taget seriøst - Andet kan ikke være rigtigt!

Anmeld

15. februar 2011

Klumpe-dumpe

Sees. skriver:

Annelise, Pernilles mor, er verdens sejeste menneske.
Hun kæmper og kæmper virkelig for Pernilles retfærdighed.
Hun er fuldt ud med på at hun ikke får Pernille tilbage - Men retfærdighed skal der til!

Det er ikke længere "så hårdt" som det var engang. Selvfølgelig er det hårdt og det skærer i mit hjerte at se hende på forsiderne, og i fjersynet - Især når der er billeder fra begravelsen - Men det var værre lige i starten.

Jeg kan huske at det tog mig lang tid at komme over choket - Der var mange af os der kæmpede med at "komme videre" i lang tid efter.
Da det hele så endelig lige havde lagt sig i starten af 2007, skulle jeg en morgen ned i den lokale SPAR og købe smøger.
Halvsovende og med ulet hår vader jeg ind i SPAR og det første jeg ser er Pernilles ansigt på ALLE forsider - ALLE aviser.
Jeg brød fuldstændig sammen, ned i knæ og kassedamen måtte ringe til min kæreste. Jeg var fuldstændig væk.
Og sådan ved jeg at mange af mine veninder også reagerede.

Vi håber snart den sag bliver taget seriøst - Andet kan ikke være rigtigt!

åhh det skære så meget i mit hjerte, at Pernilles mor skal kæmpe for hendes datters retfærdighed, det burde hun jo slet ikke i sådan tragiske omstændigheder!!!!

Ja tiden lægger alle sår, men arret vil altid forblive, og lige der er man altid ekstra tyndhudet. Hvor var Pernille heldig hun havde dig som veninde.

Anmeld

15. februar 2011

Sees

Rose <3 skriver:

åhh det skære så meget i mit hjerte, at Pernilles mor skal kæmpe for hendes datters retfærdighed, det burde hun jo slet ikke i sådan tragiske omstændigheder!!!!

Ja tiden lægger alle sår, men arret vil altid forblive, og lige der er man altid ekstra tyndhudet. Hvor var Pernille heldig hun havde dig som veninde.

Pernille have mange dejlige veninder - Vi var alle glade for hende, den lille prinsesse

Anmeld

15. februar 2011

Klumpe-dumpe

Sees. skriver:

Pernille have mange dejlige veninder - Vi var alle glade for hende, den lille prinsesse

Ja det er jeg også sikker på hun havde. Men hun havde især dig SØDE SESSE, en hel speciel og skøn person som dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.