Heyy...
Tak for alle jeres søde breve og indlæg i novembers..... det endte desværre i en forsinket biokemisk/ tidlig SA.... Nå, men så sidste måned, var det eneste menstration jeg fik så et enkelt døgn, og ikke særlig kraftigt.... gik op til lægen, og fik foretaget en stav test...Negativ... Hmmm....synes det var mærkelig.... I denne måned har jeg slet ikke fået mens... igen...hmmmm..... har så taget et test idag, meget svag skyggestreg, på grænsen til jeg tror det er indbildning........... har drukket utallige kopper kaffe idag, ved ikke om det kan gøre urinen for tynd...? Har købt to, så tager den anden i morgen tidlig....
Det mærkelige er jeg har en efterhånden god spids bule på maven, og da min kæreste og jeg havde været sammen i morges ( som altid plejer kunne sætte gang i en mens ), var det eneste der kom en lille bitte brunlig plet blødning????
Har tid til BP hos lægen i morgen, da hun også synes det er mærkelig.....Ihhh den ventetid tager livet af mig.... Er den der kan jeg ikke finde ud af om jeg glad.... min forlovede har en ekskone der vil gøre livet surt for os og hans børn med hende, hvis jeg gravid.....
Så selv om jeg alid har ønsket et barn ( er 30 om et par måneder ), glæder jeg mig pludselig ikke, af frygt for hvad hun vil begynde på af sære påfund over for min kæreste og deres børn.....
Puuuh.... men er der nogle herinde, som har oplevet skulle være to måneder henne ca. og teste kun meget meget svagt????
Knussssss
Anmeld